{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser min rondondendon ihjel
  • #1   22. mar 2011 Der er nok ikke så meget at gøre, andet end at lære ham at den er FYFY smiley

Så du må være over ham når han er i haven og hvis han forstår et nej, så sige nej når han lægger an til at tisse op af den.

Rose ham når han så tisser et sted han må...

• #2   22. mar 2011 der er ikke andet for at gøre, bare træls at sku stå ude og holde øje med ham hele tiden smiley men har hørt at man kan drysse peber rundt om den, så han ikk kan li lugten eller han nyser når han snuser til den ??

• #3   22. mar 2011 Min mor planter tagetes omkring de ting, de ikke vil have "vandet ihjel"...hun siger det virker., omkring urtebede m.m. har de sat små lette hegn, bare 25 cm. på små pinde, for at markere.
    Deres 50 kg. lab blanding kunne såmænd sagtens vælte dem, men han gider ikke besværet, eller opfanger hentydningen og går et andet sted hen smiley

Herhjemme er intet helligt ifølge Elton, vi er dog nået til enighed omkring, -nul tisseri på terrassen!
    For tiden har han kastet sin kærlighed på buksbom og roser...nu er det sådan med Elton, at jo mere man siger "nej" til noget, jo mere skal han da overbevise mig om, at det i virkeligheden er "ja" jeg mener...
    Så jeg vælger mine kampe og lader som om jeg ikke ser ham smiley
    ..eller måske man skulle prøve at sige "nej" til at tisse på skvalderkålen smiley

• #4   22. mar 2011 hahah ja det burde jeg nok nærmer lærer ham, heheh... hvor kan man få det " vandet ihjel" du snakker om ??

• #5   22. mar 2011 jamen det er jo bare så super irreterende når man gerne vil ha en pæn have smiley

• #6   22. mar 2011 Hm har set i nogle dyrebutikker, at man kan køne noget der lugter, som de ikke kan li, og smide ud i haven hvor man ikke vil have de tisser.. Sku få både hunde og katte væk, ved dog ik om virker... smiley Håber du finder en løsning.

Kommentér på:
tisser min rondondendon ihjel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce