DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
950 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Parring i frankrig Regler Parring i frankrig Regler

Jeg skal have min ene tæve parret med en hanhund i frankrig, jeg ahr været på DKK's hjemmeside og læse om regler for jeg kan få hvalpene stambogsført, MEN ham der har hunden er ikke den bedste til engelsk på skrift og jeg kan ikke helt finde ud af hvad han mener og hvad jeg skal gøre...

her er hvad jeg har skrevet til ham og han har svaret.

Hi J, i talked to the danish kennel klub and they want a copy of: 1. approved for breeeding/ the exhibit evidence.
2. copy of ownership document ( who ownes Aldaran)
3. copy of his kennelklub pedigree.

this is so i can be allowed to registre the pups in the Dansih Kennel klub smiley

SVAR:

o about the documents , i can give you a copy of his pédigrée of course .
We surely can find any document about who ownes Aldaran and about your number 1 ( 1. approved for breeeding/ the exhibit evidence.) I don't know .
In France , when we sell a puppie he has a temporary pédigrée , to be approved for breeding so have his final pédigrée , we have to do a confirmation ( by a judge ) from 12 months old .
So aldaran final pédigrée is also a proof he is approved for breeding .
I don't know if we have any show result with his name on ...

er der nogen af jer der har parret med en "franskmand" og hvad gjorde i???

hilsen ODDS

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring i frankrig Regler
  • #2   6. maj 2011 må indrømme, jeg ville gerne på et tidspunkt, men opgav på grund af alle de papirer, der kræves .................. håber dog det lykkes for dig

• #3   6. maj 2011 tak krumme det vil jeg prøve

• #4   9. maj 2011 har den han du skal bruge ikke et championat? så skal du bare bede om at få et kopi af den.. men det skal være fra en FCI udstilling... eller han evt har en dagstitle. Problemet med frankrig er at de laver talve i specialklubberne og det fatter DKK ikke... så de tror ikke på at den er en FCI hund - så det jeg gjorde var at påpege at når hunden nu var Fransk champion og der på det diplom jo stod FCI, så må hunden jo være fra en klub der er under FCI.
    Det næste problem jeg løb ind i, var at for vores race, der skulle vi bruge HD og der ville de have at den attest skulle ind forbi deres kennel klub, for at bleve anerkendt hos dem...

Det kunne lade sig gøre og jeg fik 8 stamtbogsførte hvalp smiley men start for guds skyld i rigtig god tid.

• #5   9. maj 2011 ok tak platugler, der er bare lige det at han er ikke champ.. men han er udstillet og også godkendt til avl.... men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det franske system der...
    jeg ringer til DKK igen imorgen og taler med dem..

• #6   9. maj 2011 jeg har bedst erfaring med at skrive mails med dem... så har du alt på skrift smiley
    Du skal heller ikke så meget finde ud af det med det franske, men mere det med DKK smiley bed ejeren om at få en kopi af en af hans udstillingspapir... sprøg om han ikke har en hvorpå der står FCI, så er alt fjong på det område smiley

• #7   10. maj 2011 ok det prøver jeg

• #8   19. maj 2011 Bare lige en lille update, jeg har nu modtaget kopier af udstilling hvor hannen fik CACIB og der står tydeligt i toppen at det er en FCI udstilling smiley

har også fået kopi af ejerpapirer og stamtavle så nu det bare afsted til DKK og håbe de ikke laver bøvl smiley

• #9   19. maj 2011 de skal nu nok finde på noget, men det skal du nok få løst smiley

held og lykke med det og parringen

Kommentér på:
Parring i frankrig Regler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce