{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Se mig... {{forumTopicSubject}}

min" mor" er vild med mig.....jeg er såååå kælen og hun elsker at nusse mig, om morgenen står "far" først op, går ned og laver kaffe, og når mor kan lugte kaffen står hun op, jeg render med ned, og tisser i haven, så kan jeg finde på at løbe op i den varme dyne igen, hihi så råber de på mig, tror jeg har gemt mig i haven, men så ligger jeg bare i dynerne, det må jeg godt....uhaaaa jeg bliver forkælet, de siger noget om hvalpe til næste løb, hvad mon det betyder?? og de vil beholde en ....skal jeg så dele kærligheden med en anden? det ved jeg nu ikke helt om det er godt.....de siger det er godt for mig at ha' en at nusse med ??? hvad mon det betyder......ved du godt jeg snart har fødselsdag...så bliver jeg 2 år...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se mig...
  • #1   20. jun 2011 Tror ikke på I elsker Ella :o)))))

• #2   20. jun 2011 lone haha .. kan man andet....det er vores fjerde hund i vores 45 årig ægteskab, og ingen er så elsket som ella, måske er det fordi vores børn er voksne nu ....

• #3   20. jun 2011 Hvor sødt. Det lyder lidt som mine og en hel masse andre Chihuahuaer jeg kender :O)) Særligt det med at gemme sig i dynerne ;O)))

En Chihuahua får det kærligste op i en. Synes I ikke??? Vores hunde vil nok sige det samme. Vores mennesker får det kærligste op i os :O))

• #4   20. jun 2011 dorte ..tror du har helt ret, jeg bliver så blød når jeg ser alle de chi her på siden...måske fordi de er så små, ved ikke om det er derfor...andre hunde hvalpe er jo også skønne, men chihuahua forbliver jo små....

• #5   20. jun 2011 En Chihuahua gør bare noget ved en :o))) Jeg havde schäfer før jeg faldt for de små og kan uden at blinke skrive at INGEN anden race har gjordt det ved mig...

• #6   20. jun 2011 dorte .. nu har jeg fundet din hjemmeside, og vil hygge mig i aften med at læse den....god aften ønskes herfra

• #7   20. jun 2011 Momse: i lige måde.

Ja. En Chihuahua gør så meget. Jeg tror det er fordi de på en eller anden måde viser deres kærlighed til os på en meget særlig måde. Det gør andre racer også men når de putter poten på ens kind og giver et lille slik på næsen så er man bare solgt :O))

Min den første Chihuahua havde jeg da jeg blev skildt fra Christinna og Christians far i 1992. Og tro mig hun har trøstet mig meget, slikket mange tåre og hørt på mange hemmeligheder.

Og da jeg mødte Kim i 1995 delte hun min glæde og kærlighed til ham :O))

Kommentér på:
Se mig...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce