{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

OT - erfaring med Ebay {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet nogle kjoler på Ebay, men jeg er meget i tvivl om, hvordan man gør med betaling og om jeg skal holde mig fra ting uden for EU for at slippe for tolden. Og hvad sker der, hvis den bliver taget i tolden?
Kan man stole på alle sælgerne derinde og hvordan finder man ud af, hvis man skal holde sig væk?

Jeg håber i vil dele ud af jeres erfaringer, hvis i har prøvet at handle på Ebay

/ Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT - erfaring med Ebay
  • #2   24. jun 2011 Super, mange tak for hjælpen. Jeg har bare fundet en kjole, som jeg er helt solgt i. Den er fra USA og koster under 200 kr.
    Jeg aner stadig ikke helt, om jeg tør købe den eller ej.
    Men hvis jeg vil se på kjoler fra EU-lande, hvordan klarer jeg så den på E-bay. Jeg er jo som sagt ikke så velbefaren derinde.

• #4   26. jun 2011 Jeg kiggede på Post Danmarks hjemmeside for at finde ud af noget med tolden og der stod der, at man skulle batale portoen + 25% ag købssummen, hvis det er under 1200 kr - og det er den kjole jeg har kigget på. Så det kan vel aldrig gå helt galt eller hvad? Den vil blive sendt fra Kina af og sælgeren er top ratet derinde på Ebay. Fragten står til ca. 35 danske kroner, så det kan jeg vel godt regne med ikke bliver mere...

Kommentér på:
OT - erfaring med Ebay

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce