{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Mail om fusion? {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har set en mail der lige er kommet fra et firma der lige er gået konkurs? syntes det lyder meget mærkeligt alt sammen.

Lige pludselig har de samarbejde med en konkurrent som de har talt skidt om, og hvordan kan man bruge et firma der er gået konkurs? er der nogen der forstår den mail?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mail om fusion?
  • #2   30. aug 2011 tror du at det er nogen der har hacket deres mail? fordi HP var lukket, men nu er den oppe igen?

• #4   30. aug 2011 Hvilken forhandler er det? en fra RHM? undre mig bare, fordi hvis man skylder en masse penge, og er gået konkurs, så kan man da ikke sælge ting fra det?

• #7   30. aug 2011 puhha... det lugter Daisie smiley og altså ikke det du skriver smiley

• #9   30. aug 2011 Dansk Barf Center anbefaler RigtigHundemad fordi det er den der ligger nærmest deres egne produkter.

Mailen kommer fra Lars selv og er sendt alle de kunder de har registreret i deres kundedatabase. Der er ikke noget obskurt i det. Selvom de er erklæret konkurs må de gerne skrive ud til deres egne kunder og anbefale andre forhandlere, folk har jo stadig behov for at købe mad til deres hunde smiley

• #10   30. aug 2011 Jeanette; vil det sige man stadigvæk ka få easybarf?

• #11   30. aug 2011 ***Jackie & Billie*** : RigtigHundemad forhandlerne vil få det inden for kort tid, så ja det kan man stadig.

(ved konkurs sælges et evt varelager for at kreditorer kan få dækket nogle af deres omkostninger, derfor sælges restlageret til RHM. Ligesom der vil være fortsat produktion af easybarf (som jeg har forstået det))

• #12   30. aug 2011 Mette F.: ok tak.

• #13   30. aug 2011 man kan da ikke producere fra et konkursbo?? og hvorfor vil RHM købe det, de kan da bare lave det selv

• #14   30. aug 2011 Fabrikken kan jo godt være registreret under et andet cvr nr og kan i og for sig godt fortsætte produktionen, men det aner jeg intet om.

Som jeg læser mailen, ønsker de at fortsætte produktionen af easybarf, da der var kommet godt gang i det udlandske marked. Og på den baggrund køber RHM easybarf, for at kunne servicere barfcenterets kunder.

RHM har ikke givet udtryk for at selv at ville producere det, og hvis der er n produktion i gang kan de vel spare penge ved at købe det, i stedet for skulle lave det selv smiley

• #16   31. aug 2011 I deres mail skriver de selv at de har mistet begge fabrikker m.m. så det er under samme cvr.nr. og uanset hvad, så har jeg læst mig til at hvis det er personligt ejet virksomhed, så ryger alt under en konkurs. Det vil så betyde at hvis de bruger noget som helst fra konkurs boet, så er det brand ulovligt, og alle der deltager i det kan blive straffet efter straffeloven om f.eks. hæleri.

Daisie : jeg tror på julemanden, men han havde også en god gave med til mig sidste år ;-)))

• #17   31. aug 2011 Der kan ikke sælges fra et konkursbo før kurator har fået en værdisætning fra en vuderingsmand..
    -Er den besked jeg har fået fra en advokat.....

• #19   31. aug 2011 det er dælme frækt !

Kommentér på:
Mail om fusion?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce