{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

"Lommekamera" {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være træt af at alle mine billeder der lige skal tages her og nu bliver kedelige grynede slørede mobilbilleder..

Så jeg er på jagt efter et lommekamera. Det skal ikke kunne det allermest fantastiske, men samtidig skal jeg heller ikke sidde og ærgre mig efter købet over at det ikke er meget bedre end mobilen :o)

Nogle forslag? Evt gerne en ældre model, der er, eller er på vej til at udgå, så man kan få lidt mere for en billig penge...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Lommekamera"
  • #2   8. sep 2011 Antihelt, Det er lige præcis noget i den stil jeg er interesseret i. har kigget på Ixus eller på Nikon Cool Pix, men løber lidt sur i at der simpelthen er SÅ mange modeller!

Prisen på det du linker til er da absolut ok.

• #4   8. sep 2011 har ikke meget forstand på kompaktkameraer men "so ein ding" testede en stak på et tidspunkt og kom frem til at Canon S90 var et rigtig godt kamera.... men aner ikke hvad det koster.

• #5   8. sep 2011 Det er en jungle..

Powershot kan jeg også lige kigge på da...'

Lars, det begynder tilsyneladende omkring 3000 kr, og det er mere end jeg gider give ;o) Har jo et glimrende kamera, så til det hvor det skal være seriøs kvalitet er det bare det der bliver brugt ;o) Men fristende ser det nu ud..

• #6   8. sep 2011 Jeg har selv, efter at have læst i en test at det var det bedste, købt et panasonic lumix og synes det tager rigtig gode billeder. Min kærestes søster har et og det er hun også rigtig glad for. Hun er 11 og kan tage både snapshots og full HD video med det hun har, jeg kan ikke tage full HD video med mit, som er et par år ældre. På hendes er det også muligt manielt at indstille blænde og lukketid

Jeg har det ved siden af to spejlreflekskameraer fra nikon og ville ikke undvære det lille selvom det oftest er spejlreflekskameraerne jeg bruger. Det er bare ikke altid så praktisk at slæbe rundt på et spejlreflekskamera. Fx. på en restaurant på en ferie.

Jeg ved dog ikke hvordan canon og nikon lommekameraer er, men de skulle også være gode.

Og husk at læse flere tests inden du køber det, de er nemlig ikke altid enige. Og der kommer jo hele tiden nye modeller af de forskellige slags til.

God fornøjelse

• #7   8. sep 2011 mener prisen ligger fra 2000 eller 2500 på nettet. De er lidt dyrere i fotoforretningerne.

Men uanset hvad du vælger, forsøg hos private eller fotoforretninger lige at have det i hånden og se, om du synes om at holde på det. Der er stor forskel på dem, nogle er små, tynde, andre er større og tykkere. Jeg kan personligt bedst lide dem, hvor der er lidt at holde om. Du kan jo godt prøve det i en forretning, selvom du køber det på nettet.

• #8   8. sep 2011 Jeg har lige haft købt det som Rebekka linker til og det kan jeg ikke anbefale det tog bare skod billeder, så det fik min lillebror smiley

Jeg havde før et Sony dsc w40 og det tog faktisk rigtig gode billeder af et lommekamera af være, så jeg skal klart selv have den type igen.

• #9   8. sep 2011 Takker.,. Det er godt nok mange forskellige forslag ;o)

Men det viser vel bare også at det er lidt svært at gå helt galt i byen hvis man bare kigger sig lidt omkring :o)

• #10   8. sep 2011 Nadja, jeg har hørt om flere der var glade for Sony, og jeg kan huske at jeg har set nogle seriøst gode billeder taget med Sony, så det har jeg også haft i baghovedet....

• #11   8. sep 2011 Altså jeg sværger jo til Canon når det gælder spejlreflex kamera, men deres lommekamerea dem kan jeg ski ikke lide, der synes jeg altså Sony er det bedre, og w serien finder man tit i føtex eller Bilka til omkring 1000 kr på tilbud smiley

• #12   8. sep 2011 Ja jeg sværger jo til Nikon når det kommer til spejlrefleks, men har besluttet ikke at lade det styre valg af lommekamera *G*

Kommentér på:
"Lommekamera"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce