velkommen {{forumTopicSubject}}
laver en lille præsentation at gruppen( linda n`s ide)
først lidt om mig selv
navn:thea
alder:13
dyr:to hunde, tøzen og tais
seks heste
jeg er en meget dyreglad person og har altid haft en form for kærlighed til store hunde elller små hunde, mellem hundene er ikke nooget for mig( ingen problemer me dem, men jeg er nu mest til store eller små, det er ingen fornærmelse mod mellemhundene)
mine venner gør jeg kan leve og uden dem var jeg nok gået psykisk ned for de betyder alverdens for mig:)
gruppen er her for at man diskutere om alverdens ting fx
udstyr, træningsmetoder, kenneler, jeres EGNE hunde, det eneste krav til diskutionerne er at det skal forgå i en ordentlig tone, og ikke udhænge nogen( her mener jeg med direkte svineri mod de forskellige ting/personer/dyr)
præsenter gerne jer selv:)
evt. forberinger til gruppen modtages:)
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.613
Jamen hvorfor kommer jeg da også altid med sådan nogle tossede idéer??
Som I måske kan gætte, så hedder jeg Linda...
Jeg er 46 somre og singlemor til Tvebakken og Sveske-ungen - 2 piger, begge på 14 somre:)
Vi er alle 3 meget glade for dyr. Pt har vi godt nok kun vores dansk-svenske gårdhunde, 3 katte og 2 russiske landskildpadder:)
Tidligere har vi haft masser af forskellige fugle, kaniner, sibiriske dværghamstre, 1 enkelt norsk skovmus, moskusskildpadder og en masse forskellige akvariefisk:)
I må endelig spørge, hvis der er mere, I gerne vil vide:)
okt 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 605
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.613
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
jeg hedder Lea, jeg siger somregel aldrig min mening i forummet fordi hvad jeg skriver bliver ignorret eller bliver sagt er en dårlig ide. Jeg er 18 år og elsker hunde, jeg er faktis ikke til små hunde, men er nu glad for jeg faldt for Milo dengang, han er en perfekt hund, hvis man spørger mig hehe.
jeg har en hund, en kat, en kanin og bor hjemme min mor har så en hund, en kat og en kanin. så vi har 6 dyr herhjemme. Jeg har valgt navne til dem alle pånær Milo guskelov for det ellers havde han heddet Joey hehe.
okt 2011
gør kun hvad du selv føler for:)
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
hehe oka
maj 2008
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 291
- Det bliver spændene at læse indlæg
Og alle betingelserne er naturligvis accepteret !
Knus Julia
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
okt 2011
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
Jeg hedder Camilla-Michelle, er 19 år gammel, kommer fra fyn, bor ligenu i Sønderborg, men arbejder i middelfart, puuuuha, og jeg er træt af at køre bil
Jeg har en hund, Hugo, han er mit et og alt, han er en lhasa apso, meget sjælden i farven også har han lidt fra et hvert land i sig(:
Jeg har også en hest Chas, jeg rider kun hygge ridning, slet ikke stævner eller noget.
Så i det store hele, er jeg bare en hygge person (:
okt 2011
velkommen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside