{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Udstilling - hvalpe - drægtig {{forumTopicSubject}}

Øh lidt svært med overskrift.

Er glad for der lige kom et par nye emner i gruppen for havde jo lige glemt den:-)

Men jeg har da lige et par spørgsmål.

Nu har jeg en tæve der skal parres når hun kommer i løbetid.
Hende har jeg selvfølgelig ikke planer om at udstille mens hun er drægtig og har hvalpene.
Men, hvordan med at udstille min anden japaner?
Nogle taler om at man kan risikere at tage smitte med hjem til hvalpene.
Men hvad er jeres holdning??

Bør jeg lade være med at udstille den anden mens jeg har en drægtig tæve hjemme og senere når hun har hvalpe??

Jeg vil være ked af ikke at kunne tage på udstilling men vil jo gøre det bedste jeg kan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling - hvalpe - drægtig
  • #1   19. okt 2011 Hvad så med hundetræning og sådan noget?

    Alle mine hunde er lige blevet frisk vaccineret og japanerene er også rabiss vaccineret og ja så har de også fået den i næsen for kennel hoste.

    Men hvad med mens den anden er drægtig?

    Jeg har tilmeldt til Herning og min tæve kan komme i løbetid når det skal være.
    Men jeg ville bare gerne på juleudstillingen først i December også det er så hyggeligt.
    Men kunne godt lade være med at udstille på de første næste år hvis det var jo. Der er nok også nok at se med, med sådan en flok hvalpe. Det er de første vi skal prøve at have:-)


  • #2   19. okt 2011 Det er helt fint at være pylret:-)

    Jeg ved min opdrætter tager på udstilling selv om hun har hvalpe hjemme, men hendes tæve med hvalpene er så lukket helt væk fra de andre hunde de første 3uger.

    Jeg har heldigvis min mand som kan være hjemme med hvalpene hvis det er.

    Mit andet problem er at den tæve der skal have hvalpe bare elsker at blive udstillet og kan slet ikke vente når hun ved vi skal afsted, og ja er vel lidt nervøs for at stresse hende ved at tage afsted med den anden, men det må vel kunne lade sig gøre med noget snilde.

    Men hvad når hvalpene er der, får de andre hunde så lov at komme til træning som normalt??


  • #3   20. okt 2011 Jeg kan kun svare jeg selv er hysterisk. Mine kommer ikke til noget som helst både før og mens hvalpene er her.
    Har oplevet 3 gange at få kennelhoste af en passiv bærer... + 1 kuld hvor det gik hårdt ud over tæven.


  • #4   20. okt 2011 Jeg ville ikke være så nervøs men jeg er måske en ravnemor?

  • #5   20. okt 2011 Polski - ja smiley

  • #6   20. okt 2011 Syntes det er svært for de andre hunde skal jo også have lov at komme ud og opleve noget tænker jeg, men ja jeg vil jo også passe på mine hvalpe.

    Jeg har bare ikke tænkt over det skulle være et problem at tage afsted med den anden hund.

    Så derfor jeg lige høre her inde:-)


  • #7   20. okt 2011 Ha ha Din Bølle - jeg mener bare at hundene er jo ikke sammen når tæven ligger med hvalpe og hvalpene er jo beskyttet af modermælken.
    Selvfølgelig kan man få noget med sig hjem, men er nu ikke så bange selvom jeg har haft kennelhoste med hjem fra udstillinger to gange nu, og sidste gang var mine hunde vaccineret med den nye vaccine (næsespray) så man kan altid rage noget til sig hvis uheldet er ude...


  • #8   20. okt 2011 Altså hundene kommer til at være i samme rum, og Hanna kan vælge at være sammen med de andre så meget som hun vil, men de må ikke komme ind til hendes hvalpe de første 3-4uger.

    Vi kan vel også vælge at Lila ikke skal hilse på hunde der ikke er grund til, for hundene behøver jo ikke skulle stikke snuden sammen med alle mulige andre.


Kommentér på:
Udstilling - hvalpe - drægtig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce