{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Ihh møde opdrætter på udstilling - gode råd? :) {{forumTopicSubject}}

Når jeg selv er færdig med at udstille i herning på lørdag skal jeg møde min højst sandsynligt kommende opdrætter og jeg er bare så spændt smiley
Jeg har ikke prøvet det før så ville lige hører om der ikke er nogle af jer, der lige kan sende et par gode råd med på vejen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh møde opdrætter på udstilling - gode råd? :)
  • #1   1. nov 2011 Hehe ja, den er allerede skrevet ned i bogen smiley

Men jeg tænkte mere på, hvad vil i som opdrætter lægge lægt på når i møder kommende hvalpe købere på udstillingerne? smiley

• #2   1. nov 2011 Gå hen og sig pænt hej og spørg hvordan det er gået opdrætteren på dagen smiley
    Så er der gang i snakken om dennes hunde, det elsker alle hundeejere og opdrættere jo at snakke om smiley

• #3   1. nov 2011 Altså jeg har jo gjort mit hjemmearbejde rimelig godt vil jeg mene... Blev fast besluttet på det skal være denne her race for 6 år siden eller at have gennemtæsket nærmest alle hunderace bger der findes og kiggede også rigtig meget på kenneler, hvad de stod for og hvordan deres hunde klarede sig på udstillinger smiley Nu har jeg så endelig mulighed for at få min egen hund så jeg har igen undersøgt racer (fandt dog hurtigt ud af at det simplethen SKAL bare være den jeg fandt i første omgang), undersøgt kenneler og læst alt hvad jeg har kunnet finde om hundes temperament, historie og sygedomme og fundet frem til den kennel der opfylder mine krav smiley

Jeg har taget kontakt til dem og vi har snakket både på telefon og mail og også aftalt hjemmebesøg ugen efter, men det er så første gang jeg skal møde dem IRL på lørdag og får en der er lidt genert, er det lidt grænseoverskridende smiley

• #4   1. nov 2011 Jeg har mødtes også opdrætteren til min Billie på en udstilling, og ca 2 år efter kom der endelig en tæve til mig/os. Men som de andre skriver vær dig selv, og vis interesser for hvordan det er gået opdrætter på dagen og måske spørge til evt tidligere undstillinger eller kommende. Jeg ka huske resultater på Billie's mor's tidligere udstillinger, ja nogle af dem. Måske ind til det osv, hvis du har en fornemmelse det ku ha betydning...

Må man spørge hvilken race det er?

• #5   1. nov 2011 Jeg ved ikke hvem der skal være forældre endnu, det snakker vi først om på lørdag, så jeg kan ikke rigtig undersøge nogle bestemte smiley Men jeg har da siddet flere gange og savlet over deres hund og prøvet på at "lære dem lidt at kende", så når hun fortæller hvem det er, så kan jeg godt huske dem smiley

Det er Bullmastiff smiley

• #6   1. nov 2011 Ja ok, spændende.
    Glemte at skrive spørge kun til disse ting, hvis du er oprigtigt interesseret. Men det er vist ik noget problem for dig, syntes jeg kan se på det du skriver. Aldrig være falsk interesseret, hvis du forstår.

• #7   4. nov 2011 Chardame: den glemte jeg, altså den med at vente.

• #8   4. nov 2011 *Chardame *: ja den har jeg også husket smiley
    Det passer heldigvis rigtig godt med at westierne starter lidt før bullerne, så når theis har været på, går vi bare over og kigger bullerne færdig inden vi henvender os smiley

• #9   4. nov 2011 Tak skal du have smiley

Kommentér på:
Ihh møde opdrætter på udstilling - gode råd? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce