{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål... Ved godt det ikke er hunde relateret men er helt lost. Det er fordi 4 fik 5 kaninunger her for 4,5 uge siden. Moren har passet dem fint indtil imorges vi kom ud og så at hun havde slået en af ungerne ihjeld.... Hvilket jeg slet ikke forstår hvorfor....... Men så er spørgsmålet om ikke ungerne kan komme for sig selv??? De er begyndt at spise selv.. Jeg tør ikke helt sætte dem ned til hende igen for så går det bare galt igen..... Spørgsmålet er også om de skal have mælk eller om det er nok med vand som de også drikker......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP
  • #1   8. dec 2011 kan den have været syg ? Så plejer ninus mor at slå dem ihjel.
    mine ninus unger blev begge gange hos deres mor til de var 8 uger, og det gik fint. lod ikke mærke til hvor længe de pattede. men prøv og søg råd inde på gnavergalleri.dk ? de rigtig søde til at hjælpe der inde.

• #2   8. dec 2011 Jeg tror ikke den har været syg for det var den der var mest snaksalig og glad/ivrig. Jeg kan ikke komme ind på gnavergalleriet for jeg har ikke et log ind smiley

• #3   8. dec 2011 skal jeg prøve at smide det der ind ? og se hvad der kommer af svar. så linker jeg til det ? smiley vil jeg gerne. har bruger der inde.

• #4   8. dec 2011 Det må du meget gerne smiley

• #5   8. dec 2011 http://www.gnavergalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=20743
    ^der er endnu ikke nogle der har svaret, men der må da være nogle der kan hjælpe med et svar eller to smiley der er 89 online der inde, så en må melde sig på banen smiley

• #6   8. dec 2011 Ja det er rigtig det hun skriver at mor ninus ikke plejer at gøre det..... Det er mig også en gåde HVORFOR hun har gjort det...... Jeg tror også godt de kan klare sig alene uden hende når de er så gamle. Tror lige jeg vil ringe til min dyrdoktor imorgen for lige at høre ham også... og måske han har et svar på hvorfor hun har gjort det.......

• #7   8. dec 2011 det var en træls oplevelse smiley kan kaniner få fødselsa deprission eller blive psykotiske ? (det lyder åndsvagt, men det var lige mine tanker , udover det med sygdom måske)
    kan være der kommer flere svar der inde i løbet af idag og imorgen. håber det hjalp lidt i hvert falde.
    Nok en god ide at ring etil dr dyr imorgen. de har nok oplevet noget lign før. smiley

• #8   8. dec 2011 Det ved jeg slet ikke om de kan men det kunne måske være en mulighed... Og nej det vare slet ikke sjovt at komme og finde den sådan........ og så når den var vildt kælen allerede....

• #9   8. dec 2011 er ked af det på dine vegne. smiley det trist når de skal væk herfra. især på sådan en måde.

• #10   8. dec 2011 Jeg tror ikke din kaninmor har dræbt ungen. Det er mere sandsynligt hun er begyndt at spise den EFTER den er død. Det ligger dybt i dem at rydde op i hulen, for at rovdyr ikke skal få færden af et rådnende lig og dermed ned til de andre unger. Kaninunger er utrolig sarte og som andre byttedyr skjuler de sygdom så længe som muligt. Derfor har du ikke opdaget der var noget galt. Sæt du trygt ungerne tilbage. De får stadig mælk hos hende - så det er synd for både mor og unger.

Min viden har jeg fordi jeg tidligere har været opdrætter af dværgvædder.

• #11   10. dec 2011 Tak for alle rådene. Jeg har snakket med dyrlægen idag og han sagde at de kunne godt klare sig fra nu af, da de er over 32 dage. Grunden til at hun har gjort det kan være fordi hun ikke har så meget mælk tilbage og har reageret på den måde. Deres råd var også at sætte dem for sig selv. De har de også fint idag smiley jeg har også været ved at mærke på morenen om der var meget mælk og det virker der ikke rigtig til at være så tror det er fordi hun har prøvet at afvænne dem..

Kommentér på:
HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce