{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Walter bliver "holdt udenfor" :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre shar pei ejere fra kolding-området, som evt har lyst til at mødes til noget hundeleg.
Nu ved jeg ikke om det bare er mig der har oplevet dette, men når jeg f.eks. er i hundeskoven med Walter, hvor der er rigtig mange andre hunde, så er der sjældent nogen som gider lege med ham. Jeg har spekuleret på, om det er fordi han ser "mystisk" ud i de andre hundes øjne?! Han har jo rynker i panden, som på hundesprog jo betyder et bestemt signal. Ved ikke om det er mig der overfortolker nu, men de andre hunde gider ham altså ikke, selvom han er god og kærlig og gerne vil lege med dem. Er det mig der er åndssvag, eller har andre oplevet det samme? smiley
..Derfor tænker jeg, at det måske kunne være en idé for ham at få en legekammerat af sin egen slags. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walter bliver "holdt udenfor" :-)
  • #1   14. feb 2012 Du har fat i lidt af det rigtige smiley
    Mine Shar-pei har heller aldrig været favoritter ved andre racer...
    Nogen er ligefrem blevet bange for dem.. Er fordi SP´er ser noget mere skræmmende ud,end en "alm" hund + de kan misforstås med deres grynten/snakken smiley
    Håber du finder nogen racefæller til leg,desværre er jeg selv flyttet fra Kolding år tilbage...


  • #2   15. feb 2012 Okay, er glad for, at det ikke er mig der er blevet tosset smiley Nå, det var ærgeligt. smiley Håber også vi finder en god legekammerat til Walter.

Kommentér på:
Walter bliver "holdt udenfor" :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce