1.101 visninger
|
Oprettet:
Fredericia hundeskov SØNDAG d. 4. marts {{forumTopicSubject}}
Hejsa - vi er et par stykker der tager i hundeskoven i morgen kl. 10.00 - måske 11.00... Er lidt usikker i forhold til klokkeslettet, men hvis der er andre herinde der gerne vil med, så skriv lige så, så finder vi ud af det med tidspunktet ")
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fredericia hundeskov SØNDAG d. 4. marts