{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

KIG KIG KIG, {{forumTopicSubject}}

Der er Skue i nørebølling (sydjylland) sidst i april, men det er lidt sløjt med tilmeldinger i år...

HVIS der er nogen herinde der kunne have lyst til at stille op til lp eller bare udstilling, så meld endelig ud... Det ville være SÅ fantastisk hvis der kunne komme lidt flere... så kom kom kom alle dejlige mennesker og hunde. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIG KIG KIG,
  • #1   18. apr 2012 Det er vel kun for berner med DKK tavle?

  • #2   19. apr 2012 ja i udstilling, men i lydighed kan man også uden stamtavle...

  • #3   28. apr 2012 Der var et rigtig godt inslag om det i TV-SYD. Der blev sagt at det handlede om "Berner-træf" og intet om skue og lydighed.
    Jeg prøvde at finde noget om det andre steder men forgæves. Også på DBSK´s hjemmeside.
    Jeg bor ikke langt fra Nørebølling.så jeg tog hundene i bilen og kørte derned.
    Men jeg blev ret skuffet da det udelukkende ( mit indtryg ) Var for folk der kender hinanden, hygge og snak med dem I kender. Selvfølgelig var der udstilling og lydighed og folk havde travlt med at pakke ud og stille telte op.
    Jeg så andre der også havde set det i TV_syd og forventede noget andet. Jeg kan måske godt forstå at der ikke kommer så mange når det virker som en lukket "fest" hvor I egentlig ikke har lyst til at se nye mennesker og hunde.


  • #4   28. apr 2012 en skam du ser sådan på det... det var bestemt ikke en lukkede "fest"

  • #5   29. apr 2012 Jeg håber I havde en god dag.
    Blev bare lidt skuffet


  • #6   1. maj 2012 Susanne, synd du fik det indtryk.

    Vi har alle prøvet at komme første gang til udstilling m.v. og det kan godt virke lidt overvældende. Men folk er altså ikke mere indspiste end, hvis man henvender sig, så bliver man vel modtaget.

    Jeg kan udemærket huske vores første gang, det var bernermarkedet i Køge - utilmeldte stod vi også lidt forsagte på sidelinien. Satte os ned ved "ringside", kom lidt i snak ved dem, der sad ved siden af, spurgte lidt til/beundrede forskellige hunde, og i løbet af formiddagen blev vi og vores første bernertøs inviteret til at dele frokosten med et par andre bernerfamilier ovre mellem bilerne. Meget hyggeligt, uformelt og hvor fandt vi ud af mange ting omkring bernerne.

    Vi er aldrig blevet udstillingsmennesker, men måtte da lige prøve det af en enkelt gang med vores næste berner Balou - samme oplevelse. Og jeg har endnu aldrig blevet mødt negativt de gange jeg har henvendt mig på den ene eller anden måde til bernerfolk.

    Men ok, jeg er så også typen, der bare kontakter og snakker nye mennesker, jeg ved ikke om du har det på samme måde?

    Skal lige tiføjes, at jeg aldrig har været i Nørrebølling, så jeg ved ikke om mentaliteten der er anderledes end på Sjælland, griner......


  • #7   1. maj 2012 Kirsten R - Det er ligesom her.. man kan ikke forvente at alle stopper op og byder velkommen lige så snart der er nye på stedet ved et skue.. der er lidt mere gang i den der, der er en plan mange går efter den dag og er meget optaget... men hvis man kommer hen og kigger osv, bliver man såmend også budt velkommen og der er mange der er åbne og positive for nye mennesker, som gladeligt fortæller og snakker... så det minder meget som du selv beskriver det der...

    Selvfølgelig er der nogen der kender hinanden der, da det også er der der er træningsplads om tirsdagen med berner... så der er mange forskellige mennesker der..

    Men folk er jo selvfølgelig forskellige....



Kommentér på:
KIG KIG KIG,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce