Præsentation af en hulekvinde.. Præsentation af en hulekvinde..
Fedt med sådan en gruppe. Jeg vil starte med at præsentere mig og min mening med at deltage i denne gruppe. Jeg håber at I andre vil følge op og gøre det samme
Ja jeg hedder Laila og er 41 år. Jeg har gennem nogle kolleager hørt lidt om det her stenalderkost og tænkte at jeg jo har prøvet alle andre kure i verden med meget skiftende resultat. Jeg er og bliver en sukkergris og mine store problemer er helt klart at jeg er sukkerafhængig... elsker is, slik og KAGER... mmmmmm.... alle andre gange jeg har været i gang med at forsøge at tabe mig de 10 kg som jeg gerne vil af med, er jeg blevet overvældet af sukkertrangen. Først en lille bitte smule og en to tre så var jeg i gang igen...
Nå, men tilbage til stenalderen... jeg hørte lidt om det og købte en lille paperback bog om stenalderkost, men jeg har ikke rigtig nået at få læst bogen. Kun skimmet den. Anyway i gang skulle jeg jo. Jeg var på stenalderkosten i 3 uger med ganske få udfald.... dog havde jeg vist misset lidt med mælkeprodukter, så jeg spiste en del ost. 3 uger senere havde jeg tabt 4 kg. Jeg var rimelig glad og tilfreds.. nuvel hvem ville ikke gerne have tabt endnu mere..
Så jeg gik et par måneder hvor jeg holdt vægten og har tabt mig endnu et kilo. Jeg vil så gerne af med de sidste 10 kg også. Min kæreste vil også gerne tabe sig lidt så han er hoppet med på vognen. Vi startede sidste tirsdag. Og vi har virkelig været gode til at passe vores grønsager og har ikke "snydt". Min kæreste har tabt 6 kg... vildt nok... og jeg har tabt 2 kg.... vi har aftalt at starte med 3 uger og så se hvad vi synes om forløbet og vægttabet, og så efterfølgende går vi nok på 80-20 delen, så vi kan spise lidt sushi ind i mellem eller gå til fødselsdag eller lign.
Det var lidt om mig.... det vil være super hvis folk uploader links til opskrifter eller bare idéer til retter, da jeg synes det hurtigt bliver det samme jeg indtager.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Præsentation af en hulekvinde..