Vandreture med overnatning Vandreture med overnatning
Er der mon andre i gruppen der har været afsted på flere dages ture med hundene?
Mine var med på en uges vandretur i Sverige for et par år siden, og har osse været med på weekendture herhjemme.
Vi har været afsted alene (undtagen Sverige-turen hvor vi var 2 afsted), men det kunne være ret hyggeligt med nogen at følges med.
Jeg ved ikke hvordan mulighederne er i resten af landet, men herovre i det vestjyske, er der nogen steder med shelter-pladser hvor man kan overnatte -der kan i reglen osse sættes telt op, men fordelen ved de pladser er at der typisk er adgang til vand og toilet, og det er jo meget rart
Men er der mon andre der kunne have lyst til sådan en weekendtur? for så kunne man jo undersøge mulighederne et lidt mere centralt sted i landet.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Men ellers har jeg hørt meget godt om nogen ruter på fyn og så er der jo osse hærvejen som man kn tage et stykke af (der er osse "lejrpladser" undervejs).
Og er man til en tur i det sønderjyske er der gendarm-stien nede fra grænsen og mod sønderborg/Als -det er en dejig rute, har været der før, men jo osse herovre i jydelandet
u slynger jeg bare lidt ud i luften men 15km om dagen kan de fleste være med på, når det jo ikke ligefrem er i bjerge, osse uden særlig træning op til (går jo udfra alle er vendt til at gå lidt med vovserne osv :))
-men det skal self passe sammen med overnatningsmulighed.
Hvis der er stemning for det, vil jeg gerne kigge lidt nærmere på det, og så smide et par mulig ruter der kan klares på et par dage herind
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 644
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Vandreture med overnatning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside