{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rå grise ben
  • #1   1. okt 2012 Ja det må man =)

Dig kan det give ret hård mave, så vær varsom med portionerne indtil du ved hvordan hunden reagerer =)

• #2   1. okt 2012 Okay:) så får de bare lidt af gangen

• #5   18. okt 2012 Griseben kan godt bruges i råfodring, der er dog et par ting man skal være opmærksom på!
    De indeholder forholdsvis store mængder gelatine og kan foresage at det stopper til i tarmene. Griseben bruges til at fremstille husblas.
    Med mindre det er økologiske svin så skal du tænke på at svin fodres op på tørfoder og nogle produktioner er rundhåndede med medicin som forebyggelse. Det betyder ikke så meget for os mennesker da vi tilbereder kødet, men hundene får det rå.
    I specielt tørfoder kan svinekød næst efter oksekød være årsag til allergi. Jeg er ikke sikker på at det også gælder råt kød, men jeg har det i hvertfald med i mine overvejelser.

• #7   19. okt 2012 Natasja: Det kan der altså være... Det er ulovligt, men der er brodne kar allevegne, siger min kære mand ( tidl. svine producent) Herhjemme skal de holdes tilbage, han kan ikke huske om det er 8 eller 10 dage, men kødet fra udlandet kan vi ikke vide hvad der er i det. Det er især svinekødet, ko kødet er nok ikke så slemt, da man ikke kan presse væksten ligeså meget hos dem med medicin.

• #9   20. okt 2012 Pia... Der har altså været en del sager om at det blev pakket om bla. på danish crown.. Mener også at min egen mand har kommenteret kødet i forretningerne at det er udenlandsk... Selvfølgelig ikke det ferske, men man ved aldrig , som jeg også skriver med ovenstående...
    Noget andet er at medicinrester ikke forsvinder i tilberedningen af kødet..

• #10   20. okt 2012 Pia.. Nu kom min egen tidligere svineproducent hjem... Du kan købe kød fra udlandet i alle forretninger.. ½ delen af det der bliver solgt er fra udlandet.. Han tjekker det nemlig pga han selv er tidligere landmand ... Han fandt lige en pakke hamburgerryg ( pålæg ) i køleskabet. Det kommer fra " Guldsegl " som er tysk.. Vores kalve cuvette vi skal have til aften den er fra Holland ... ½ delen af det pålæg der ligger i vores eget køleskab er ikke fra DK

• #12   20. okt 2012 Stine : Det er billigere end vores eget kød.

• #13   20. okt 2012 Enig... Nu har vi så været så heldige i alle de år vi havde landbrug, at vi selv havde kødet, undtagen kylling og lam.. Med en stor familie, er det ikke altid dansk eller økologisk vi kommer i kurven efter vi sagde farvel til gården...

Kommentér på:
Rå grise ben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce