Dansk/Svensk Gårdhunde

Dansk/Svensk Gårdhunde

Medlemmer: 46
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hundetræning for små hunde. Hundetræning for små hunde.

Hej
Er der nogen er jer der ved om der findes hundetræning for små hunde eller hvor holdende bliver delt op når der leges i nærheden af Varde?? min gårdhund er blevet tromlet ned af store hunde flere gange og er bange for lege med de andre hunde. Jeg prøver at blive med ham i nærheden af de små hunde på holdet, men det er svært at undgå de store hundes voldsomme leg smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetræning for små hunde.
  • #2   8. nov 2012 Han er meget glad for vores egen store hund de er bedste venner. Men vi bor på landet og møder ikke så mange hunde når vi går tur. Han vil slet ikke lege med nogen af hundene på holdet. Jeg prøver at undgå at stå i nærheden af de store hunde, Det var meget voldsomt da en af dem løb ind i ham og bagefter over ham. Før det skete var han glad for at lege både med de store og små på holdet. Men når vi er til træning nu står helt stille ved siden af mig eller hopper om af benet for at blive båret. Men gør jeg ikke det ville jo forstærke han angst. Det er frustrende fordi jeg vil jo gerne hjælpe ham med at få tillid til det andre hunde. Vi skal i hunde skoven med en af de andre små hunde på holdet og også vores store hund.Håber det kan hjælpe lidt når det er en lille hund han kender. Vi har været på 3 forskelige hvalpe hold det vi går på nu er det bedste. Træneren lader han gå om på hvalpe holdet pga hans utryghed selvom han næsten er 1 år.

• #4   8. nov 2012 Tak for svaret, Du har nok ret i det med hundeskoven. Jeg tænke bare på om han ikke ville føle sig tryg når vores store hund er med og vi har fået at vide dem vi skal mødes med at det kun venlige hunde de har mødt i skoven. Jeg har fået lov af træneren til at lade han løbe løs i en lukket have mens de andre hunde leger til træningen.

• #6   8. nov 2012 Tak skal du ha' din hund ser også rigtig sød ud. Du har ret i det med hundeskoven, det ville være synd.
    Håber sådan jeg måske kan finde nogle små hundevenner til han plejer at være glad for andre gårdhunde. Men det er desværre ikke så ofte vi møder nogle.
    Vores hunde er heldigvis så glade for hinanden og leger meget sammen selvom der er 5 års forskel vores store hund er næsten som en hvalp igen når de leger det er rigtig sjovt at se.

Kommentér på:
Hundetræning for små hunde.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce