{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Hvid pels/hanhund/gule striber !! {{forumTopicSubject}}

Dette er nok mest rettet til de udstillere,der har hanhunde med hvid"undervogn" og gul tis på pelsen,hvad gør I,dels i det daglige og dels til udstilling.
Jeg vasker "undervogn" x1 ugl i hverdagen, jeg vasker tors og fredag til udstilling lørdag med clarifying shampoo fra Vellus der tager det meste af det gule,skal nu afprøve "Groomers blue pearl",en veninde kommer med lidt til afprøvning.
Hvad gør I ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvid pels/hanhund/gule striber !!
  • #1   26. nov 2012 Jeg har brugt den blå shampoo fra Tholo...kan ikke huske navnet. Samt KW - den lilla til hvide pelse. Alle andre fungerer ikke særlig godt på min meget hvide/sorte dreng. Jeg vasker ham altid en uge før udstilling samt aften før, så det hvide er meget hvidt. Jeg har faktisk aldrig haft svært ved at holde ham hvid forneden, det er værre med min tæve, der er blue, hun er meget gul bagpå..men det er lidt vanskeligt at bruge den lilla eller blå til hende

  • #2   26. nov 2012 Vi vasker i Shampoo til ruhårede hunde, et par dage før. Pelsen bliver fønet og når den stadig er lidt fugtig bliver der puttet kridt i. Det tager det sidste. Vi bruger så kridt uden noget tilsætning hvor blødracede kan bruge kridt med silicone.

  • #3   26. nov 2012 Fandt navnet på den blå shampoo fra Tholo. Det er Ring 5, Bright white.

  • #4   26. nov 2012 Til hverdag tørre jeg ham under maven med en vådserviet efter turene, og så vasker jeg ham fast hver 2 uge i alm shampoo, og dagen før en udstilling vasker jeg alt det hvide i Plush puppy white shampoo og resten i deres Henna shampoo, jeg starter dog med at vaske hele hunden og ørene 1-2 gange i alm shampoo og slutter så af med PP shampooen, og det virker her.

  • #5   27. nov 2012 Tak for alle rådene,Nadja,er en vådserviet nok? en gang om dagen eller hver gang han har tisset ??

  • #6   27. nov 2012 Savner A jeg har en pakke liggende i min gang og så tørre jeg lige maven og de ædlere dele efter hver tur, er ikke hysterisk så gør det ikke hver gang han har været i haven, men ja det er nok, han er ikke gul på maven, men pæn hvid synes jeg og han stinker heller ikke af tis, så længe jeg vasker ham hver anden uge.

  • #7   27. nov 2012 Mit problem ligger i at han,om morgenen,tisser som en pige= maven resten af dagen tisser han på tre ben,men han rammer et forben,i reglen hø men også venstre forben,så der er faktisk nemlig 1 mave og 2 forben + poter,men jeg vil fluks gå i gang med afprøvning af vådservietter smiley


  • #8   29. nov 2012 Åhh ja der er nogen hanner der bare ikke rammer rigtigt, min er heldigvis ikke slem til at ramme ben osv, men gør han det så får han lige med vådservietten.

    Men ellers er Plus puppy white shampoo altså super god til det hvide.


Kommentér på:
Hvid pels/hanhund/gule striber !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce