{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt
  • Charlotte
    Charlotte Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 855
    #1   4. dec 2012 Jeg har ikke oplevet vægtøgning smiley

• #2   4. dec 2012 heller ikke her:)

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #3   4. dec 2012 charlotte okay :)))

den der nye e-cig du fortalte om for et stykke tid siden er du stadig glad for den ??
    og hvor tit skal den renses.. og hvortit skal der en ny på hvor væsken kommes i

jeg syntes det er svært at finde ud af det :)))

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#4   4. dec 2012 ja men så er der jo faktisk ingen gyldig undskyldning for ikke at stoppe helt :)))

• #5   4. dec 2012 Jeg har ingen vægt herhjemme. Det vil manden ikke have, men jeg tror jeg måske har taget 2 kilo på. Mine bukser er en anelse stramme i livet, men ikke meget mere end da jeg købte dem.
    Min "vom" virker større, men kan osse bare være et optisk bedrag.
    Jeg ved dog, at min eks-mand i sin tid - da han stoppede med at ryge - tog 20 kilo på, så det er for mig et skrækeksempel og noget jeg virkelig forsøger at undgå.

Men indtil nu har jeg ikke ændret madvaner eller andre "hygge" vaner om aftenen foran TV eller PC.
    Jeg er vel bare heldig at kan undgå at vokse for meget smiley

• #6   4. dec 2012 Det er nikotinen der påvirker sult og mætnings centeret i hjernen, så længe du ikke dropper nikotinen, er der ingen forskel!

Jeg har ikke oplevet vægtændringer, er ellers meget på vagt, er en 72 kilos dreng der i 2004 vejede 110, og nødig vil derop igen smiley

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#7   4. dec 2012 okay smiley
    de der holder eller brænder man hælder væske i skal de skiftes/smides ud engang imellem ????
    jeg syndes det er svært at finde rundt i .
    jeg har sådan en start pakke fra pinkmule med sådan nogle gennemsigtige holder

• #8   4. dec 2012 älle "holdere" har begrænset levetid, fra få minutter hvis de brænder tørre til 2-3 uger under gode omstændigheder, selvfølgelig afhængig af hvor mange du har og hvor meget du damper
    i en startpakke er det typisk Ce4, de er en forbrugsvare, hav altid ekstra i skuffen

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#9   4. dec 2012 keld

ja det tænkte jeg nok smiley syntes faktisk heller ikke de smager så godt som i starten smiley

hvor tit skal holderen gøres ren.. og er det nok med varm vand ???
    passer alle holderne ego-t det er sådan batteri jeg har

• #10   5. dec 2012 Varmt vand er nok, men det er ikke altid de kan reddes, jeg giver dem en chance, og så er det ud.

Du kan i teorien bruge alt med 510 eller ego gevind, den bedste løsning er efter min mening en vivi Nova mini, der er lidt dyr, men man kan købe løs væge/spole den er nem at rense, og med en 1,8 spole giver den en masse smag og damp på dine ego batterier http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-clearomizere-vivi-nova?product_id=7623984 og http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-clearomizere-vivi-nova?product_id=7974236

Kommentér på:
vægt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce