Gode hjemmesider

Gode hjemmesider

Medlemmer: 174
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ris & Ros Ris & Ros

Hej alle sammen

Jeg har siden i sommers, skrevet på min hunde-blog, når der har været noget at fortælle smiley

http://poteblog.dk

Vil gerne have nogle kyndige øjne på den smiley Ris & Ros modtages gerne, konstruktiv kritik kan altid bruges!
Alt fra farver, tekst, billederne, indholdet osv. hører meget gerne fra jer!

Tak på forhånd..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ris & Ros
  • #1   13. jan 2013 Goddag, det er et flot hjemmeside du har! Det eneste er at jeg har lidt svært med at læse lyse bogstaver på mørke baggrund, mine øjne bliver hurtigt træt af det (kan godt være at det er bare et problem jeg har, jeg kan heller ikke køre bil eller sådan noget når det er mørke udenfor), men ellers fint!
    Nu har jeg læst at du skal til agility i Randers den 26. Det er da tæt på mig. Er det noget man bare kan kom inde og kigge også som tilskuer, jeg kan da godt tænk mig at kom forbi med min lille pige nemlig, hun er da helt vild med det når hun ser det på fjernsyn, så kan være sjovt at kigge der ud.

• #2   13. jan 2013 Tak for feedback ... smiley
    Har godt tænkt på at lave det om, men synes det er behageligt nok for øjnene når det ikke er hvid på sort, men en anden lys farve.

Ja alle kan komme ind som tilskuer smiley så du skal da endelig bare komme forbi..
    Men det er i en ridehal, så der er del hunde, som også gør osv...

• #3   13. jan 2013 Haha, det vil hun nok ikke være bange før, hun er halvanden og hendes storste ven er vores vagthund som er et sankt bernhard som kan gør meget højt smiley Og angaende farverne kan det som sagt godt være at det kun er mig der har problemer med at læse det, ellers er det et meget flot hjemmeside.

• #4   13. jan 2013 Jeg takker for indput smiley ...

Det var også mere for dine egne øres skyld smiley jeg sagde det. Bliver en lang dag, med alle de gøende hunde!

• #5   13. jan 2013 Men jeg behøver nok ikke at blive der hele dagen, kan du måske sende mig adressen af hvor det er henne? Du må gerne sende det i et pb, hvis det er.

• #6   13. jan 2013 Alle er jo velkomne så kan sagtens smide den her inde smiley

Lykkeshøj Ridecenter. Lykkeshøjvej 8. 8960 Randers SØ

• #7   13. jan 2013 Tak for det smiley

Kommentér på:
Ris & Ros

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce