{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Uddannet Fotograf søges. :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle uddannede fotografer eller nogle som er under uddannelse, der vil svare på nogle spørgsmål. Jeg skal bruge dem til min OSO, hvor man skal have et interview med. Håber i kan hjælpe. smiley

Hvor tog du din uddannelse?
Hvordan kom du ind på uddannelsen?
Hvordan så en almindelig hverdag ud?
Arbejdede man meget selvstændig, eller var man også sammen med andre mennesker?
Var der tid til at have det sjovt?
Hvordan var din praktikperiode?
Er du fotograf i dag?
Hvis ja, var det så svært at finde job?
Hvilken slags fotograf er du?
Fortryder du at du tog fotografuddannelsen?

I behøves ikke svare på alle. På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddannet Fotograf søges. :-)
  • #1   22. jan 2013 jeg arbejdede som fotograf i en del år inden jeg tog min fotograf uddannelse på medieskolerne i viborg.
    det var en rigtig god skole, og en fed by at bo i, jeg blev der det første år jeg læste og ellers boede jeg som jeg gør nu i odense.
    før jeg startede på uddannelsen og blev voksen lærling, var jeg ansat som reklame fotograf og lavede en del år også luft foto et sted hvor vi havde vores eget lille fly.
    i de år der arbejdede jeg ofte op til 15 timer om dagen og det er meget hårdt og mange deadlines der skulle nås,
    så jeg søgte en lære plads som klinisk fotograf på OUH og den fik jeg, der var meget bedre forhold men også en helt anden måde at arbejde på her skulle jeg også lave videofilm til undervisnings brug samt de alm. ting som en klinisk fotograf laver, dvs. tage foto af operationer, børnemishandling og døde menesker og div. forskelige forsøg bla. på dyr.

    alle dem jeg gik i klasse med fik nemt job, men hvordan det er idag ved jeg ikke
    men start med at tage grundforløbet og se om det er noget for dig og brug den tid på at finde en lærer plads, som jo altså er meget svært for ikke at sige næsten umuligt

    nu er jeg blevet førtidspensionist, pga. af min ryg men jeg savner hverdag mit arbejde som fotograf som jo også var min hobby og som derfor fyldte en meget stor del af mit liv dengang


  • #2   23. jan 2013 Mange tusind tak for svaret. smiley

Kommentér på:
Uddannet Fotograf søges. :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce