{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.991 visninger | Oprettet:

Das Tierhotel Tyskland {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet denne hjemmeside (link fjernet)
og syns de har sä meget läkkert, og prisen finde jeg ogsä ganske genial.
vil bare höre om nogen af jer har bestilit derfra og kan anbefale det, eller om det er skidt..
Der er to Barf butikker i Berlin og de har da läkre sager., men her er der ligesom alt!!
Häber i kan hjälpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Das Tierhotel Tyskland
  • #1   10. apr 2013 Du kan læse mine erfaringer med dem i tråden lige under denne i gruppen smiley
    Jeg har fundet mit nye "stamsted".


  • #2   11. apr 2013 Jeg er ikke så stærk i det tyske. Nogen som kan fortælle hvordan de levere, og hvor langt?

  • #3   11. apr 2013 Aaaah tak, har kigget et par gange men må sige den ser jo fantatisk ud, de hat jo alt!!!

    De levere til Danmark!! Så vidt jeg husker er det ekstra 12 euro, sidder lige på arbejde har det ikke i hovedet..


  • #4   11. apr 2013 Danielle jeg kan ikke finde din, måske jeg er blind..
    Men du har intet at klage over hos dem??
    Jeg vil spare ca 10 kroner kiloet p fx heste i forhold til BERLIN.
    Det er ho meget i længden:)


  • #5   11. apr 2013 Jeg handler stort set kun på Tierhotel og er MEGET tilfreds med både pris og kvalitet smiley Har regnet ud, at prisen - inkl. fragt er 20-25 kr/kg.
    Min hund er lidt kræsen og har ikke altid spist kød med ben og indmad, hvilket jo er en væsentlig del af BARF - men nu spiser hun ALT og levner intet. Man kan se på varerne at det er frisk produceret og jeg har aldrig fået varer der er mere en 14 dage gammel, og det er samtidig meget hygiejnisk at fodre med, da det kan købes i lige nøjagtig de portioner man ønsker. STOR STOR anbefaling herfra!!!
    Eneste ulempe er at der ikke kan betales med kreditkort, så man skal overføre pengene inden de afsender varene.


  • #6   11. apr 2013 Veronica, mange tak for svaret, jeg skal kun har sendt til BERLIN så det vil nok være billigere, men jeg er overrasket over at de virkelig har alt, men så må jeg da hellere få bestit næste læs hos dem, så til 14 dage så kan jeg se hvad jeg syns..
    Ar vært ved at forestille mig at det skal være skidt!!


  • Sanne A
    Sanne A Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
    #7   11. apr 2013 Jeg har handlet der to gange, køber 20-30kg pr gang, og alt har været godt derfra. Hurtig levering, godt kød, god pris og lige de udskæringer, som min hund bedst kan lide (store stykker og gullasch).
    Så snart jeg får bedre mulighed for at barfe igen, så ryger der en bestilling afsted til das-tierhotel


  • #8   12. apr 2013 Køber næsten kun derfra, har gjort det de sidste to år og bestiller næsten hver måned. Mine hunde kan lide det og har aldrig haft problemer med dem.
    Derudover bestiller jeg også fra futterfleisch-sachsen.de, der køber jeg ofte ben, hakket fisk ser meget ulækkert ud men hundene spiser det.
    Kan kun anbefale de to steder


  • #9   12. apr 2013 Det var i en anden tråd, jeg havde skrevet om mine erfaringer - ikke en tråd jeg selv havde oprettet smiley

    Jeg er super, super glad for den levering vi har fået. Vi købte blandt andet nogle hesteribben med kød på, og hold op, hvor er de bare lækre - og der er VIRKELIG meget kød på.
    Deres udvalg er kæmpe stort, og de skifter hele tiden mellem hvad de har på lager - og leveringen var også bare fin smiley

    Jég er fan!


  • #10   12. apr 2013 AAh ok:)

    jeg er ogsä helt oppe at köre over deres store udvalg, der er dog stadig til 10 dage i fryseren sä mä vente, men skal bestemt bestille derfra..
    sidder og kigge derinde vär dag, det er sä spändene!!


  • #11   14. apr 2013 Jeg plejer at bestille om torsdagen, betaler med det samme og så sender de mandag eller tirsdag. Normalt modtager jeg pakken onsdag eller torsdag.
    Husk at de kun sender mandag og tirsdag.


  • #12   16. apr 2013 Sä er der bestilt er spändt:)

  • #13   11. maj 2013 Nøj altså - der er jo virkelig noget at spare her. Jeg tror bestemt også at jeg er nødt til at prøve at bestille en ordentlig portion.
    Mette M - hvordan er kødet ?


  • #15   11. maj 2013 ja det er jeg helt sikker på - de leverer i DK!


  • #19   19. aug 2013 (link fjernet)
    tror det er det du søger:)


  • #20   21. aug 2013 kan du ikke få det leveret på din arbejdsplads?
    det kommer med post DK og er forsvarligt emballeret.


Kommentér på:
Das Tierhotel Tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce