{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

4 uger tilbage, og nu begynder jeg altså at få dårlige nerver!! {{forumTopicSubject}}

Okay, nu kan jeg så godt mærke at jeg begynder at stresse. Kæresten er inde i byen og finde tøj, her efter 4 timer ringer han så og siger de intet har fundet, og tager hjem til forlover igen. Og så vil de finde en ny dag at tage afsted igen. Alle blazere de fandt var i "underligt bedstefar stof" , og de kunne slet ikke finde hvad de ville have. Hvad fanden sker der for det, efter 4 timer i ÅRhus midtby?!?!?!?! Og min kæreste er altså typen der overhovedet ikke går op i udseende, render rundt i jeans, t-shirts og hættetrøjer, og nu har han pludselig primadonna nykker, og syntes ikke at noget er godt nok , MÆND smiley

Jeg har fra start af sagt at hvis han hellere ville have jeans og en jakke på, så var det bare hvad han gjorde, da jakkesæt som sagt er MEGET langt fra hans daglige garderobe, og det ikke er noget han syntes er fantastisk at have på. Men han har insisteret på at det skulle være jakkesæt, men nu er de så blevet enige om jeans, skjorte og jakke, og så er det bare jeg tænker, hvorfor helgoland har de så ikke købt skjorte , jakke og sko i dag, det må han da for pokker have kunne finde. Åh jeg får dårlige nerver, og ser bare for mig at han tropper op i jogginbukser, t-shirt med huller i, hættetrøje med slidt tryk og udtrådte kondisko smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 uger tilbage, og nu begynder jeg altså at få dårlige nerver!!
  • #1   30. aug 2014 Hehe.. Jeg fik dårlige nerver over at Johann først var ved damen med tøjet om tirsdagen, inden den weekend vi skulle giftes.. Vi lejede en smoking troede jeg.. Men han kom sgu med vest og fornemt slips som hedder et eller andet specielt.. Han hentede det først lørdag formiddag.. Og jeg er totalt kontrolmenneske, så jeg kunne næsten ikke have det!

Kommentér på:
4 uger tilbage, og nu begynder jeg altså at få dårlige nerver!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce