{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Sker der noget spændende hos jer? {{forumTopicSubject}}

Hey skønne kvinder.

Sker der noget spændende på bryllupsfronten hos jer pt?

Der er kun 11 dage til vores store dag, og jeg har desværre ikke rigtig noget overskud, bliver ved med at udskyde at ordne ting. I det store hele er vi klar, men der mangler bare at blive lavet nogle småting, og så er der ting vi ikke kan ordne før dagene op til.

Men mon ikke jeg når det hele , jeg må jo bae sparke mig selv i måsen, og så komme i sving.

På torsdag skal kjolen hentes ved syersken, glæder mig til at prøve den igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sker der noget spændende hos jer?
  • #1   17. sep 2014 Noijh hvor går tiden bare stærkt nu! Er det allerede om 11 dage smiley

Her går det forrygende. Vi har bestilt lokaler, invitationerne er næsten klar til at blive sendt ud og min kjole er langt om længe i hus smiley

• #2   18. sep 2014 Mia: Ja 9 dage i dag!!! Har lige været ude og hente min kjole ved syerske, og den sidder bare fantastisk nu, føler jeg kan hoppe rundt, uden den render nogen vegne, men altså okay, som sagt fik jeg jo også taget ca. 8 cm af. Og længden er bare helt perfekt, lige over gulvet.

Uh hvor fedt det går fremad hos jer, hvor endte du med at finde kjolen ?

• #3   18. sep 2014 Sådan skal det bare være Rikke! smiley fantastisk når kjolen bare sidder lige som den skal...

For det ikke skal være løgn har jeg købt den brugt og sparet en mindre formue føler jeg. Og det er den der har været allerbedst til min krop af alle dem jeg har prøvet smiley
    Der var en 34 jeg kunne hoppe lige i. Jeg skal dog lige have lavet lidt små justeringer ved min skrædder smiley

• #4   18. sep 2014 Ja det var virkelig skønt, den sad bare SÅ godt nu. Men nu er den jo netop også syet efter mig.

Ej hvor fedt!!! Jeg ville heller ikke have haft noget imod at vælge en brugt kjole, hvis det nu var KJOLEN. Tror altså også oftest der lige skal laves lidt justeringer, for de bliver jo nødt til at lave kjolerne så de passer alle, og det er trods alt nemmere at sy ind og op, rette på stropper osv, end det er omvendt smiley

• #5   18. sep 2014 Det er bare fedt den sidder helt perfekt nu. Må virkelig være dejligt at der er helt fuldstændig styr på det nu smiley

Føler det er det helt rigtige. Og folk behøver jo ikke vide den er brugt, før bagefter smiley
    Tror jeg er lige imellem en 32-34 så den skal lige rettet helt til så den sidder som malet på mig smiley

• #6   18. sep 2014 Det er nemlig vigtigt at den bare sidder perfekt, og når den først er blevet rettet til, så kan du mærke det med det samme, når du får den på. Jeg var slet ikke i tvivl da syersken begyndte at snøre kjolen i dag, den sad bare SÅ godt, og sad til uden at det var ubehageligt.

• #7   18. sep 2014 Det er nemlig super vigtigt den ikke er ubehagelig at have på! Da jeg prøvede kjoler i Lilly stod jeg med tanken om hvor hurtigt jeg kunne få den af igen. Jeg følte ikke jeg kunne klemme noget mad ned, og når jeg skulle sætte mig ned følte jeg alt luften forsvandt fra mig. Men ekspedienten sagde det skulle være sådan. Den jeg har fundet nu, er meget bedre og jeg vil forklare min syerske at jeg sætter meget stor pris på at den skal være behagelig at have på. Men slevfølgelig skal den stadig sidde godt til så den ikke smutter ned smiley

• #8   18. sep 2014 Mia. Det var netop også sådan jeg havde det i det fleste kjoler, jeg følte simpelthen jeg havde en kost i røven, skulle kaste mig bagud når jeg skulle ned og sidde , ikke kunne trække vejret ordenligt osv. Men mit problem var så stiverne, så den kjole jeg har købt er uden stivere, og den er SÅ behagelig at have på.

Tænker at det er forskelligt fra krop til krop, hvad der fungere og ikke fungere, og hvad der er behageligt eller ubehageligt.For der er jo flere der intet problem har med stivere, hos mig fungere det simpelthen bare slet slet ikke.

• #9   18. sep 2014 Er da glad for jeg ikke er den eneste der følte det mega ubehageligt! Da jeg gik derfra havde jeg virkelig en ide om at en brudekjole bare skulle være ubehagelig at have på, men det er slet ikke tilfældet. Men den er VARM! Pyha.. Er pludselig glad for jeg valgte et januar bryllup smiley

Aner faktisk ikke om der er stivere i min, men hold fast den er dejlig at have på. Og føler det er den helt perfekte størrelse kjole til mig smiley

Gid det var mig der kun havde 9 dage tilbage til bryllup !! smiley

• #10   25. sep 2014 Vi er nået til at uddele save the date smiley

Gid det var mit bryllup som var nuuuuuu

• #11   25. sep 2014 Save the date endte op sådan her smiley

profilbillede
  • #12   25. sep 2014 Haha, jeg har også været der hvor du var " gid det snart var min tur, der er laang tid til" . Men nu er det om 2, ja TO dage!!! Det er SÅ vildt at vi er så tæt på nu smiley

• #13   25. sep 2014 Det er sååååå meget pain in the ass at der er såååå lang tid til!

• #14   25. sep 2014 Selvom jeg syntes tiden er gået vildt langsom, og jeg blev lidt irriteret hver gang folk sagde det, så vil jeg altså bare lige sige, at pludselig går tiden mega hurtigt, og så er man der. Jeg forstår overhovedet ikke hvor de sidste 7 måneder er blevet af, så når jeg tænker tilbage, så er tiden jo fløjet afsted.

• #15   27. sep 2014 Hej Rikke!
    Stort tillykke med i dag. Jeg håber I har haft/får en forrygende dag! smiley

• #16   27. sep 2014 Stemmer i med Tine smiley tillykke med dagen Rikke smiley

• #17   27. sep 2014 Kæmpe stort tillykke herfra også:) ventet spændt på billeder fra jeres store dag ??

• #18   28. sep 2014 Tusinde tak. Poster lige indlægget jeg har smidt i en anden tråd smiley

Vi har haft en fantastisk dag, dog med lidt bump på vejen, men det skal ikke ødelægge dagen, for den var fantastisk. Da jeg ankom til kirken, måtte jeg flyve ud af bilen og ind i en busk for at kaste op. Efter vi havde sagt vores ja i kirken og sat os ned igen, måtte jeg igen kaste op!! Det var SÅ pinligt at bede sin far om brækposen, og så sidde der , heldigvis trådte forloveren til, og gik hen og stod bagved mig, så folk ikke kunne se noget.

De første 2 timer af festen sad jeg også bare med en brækpose og kastede op ( sad udenfor, eller i sofaerne ude i gangen. Men da vi først kom til bords forsvandt kvalmen ret hurtigt, men jeg har INTET spist, kun drukket vand.

Men festen gik LIGE som vi havde ønsket, og sluttede her lidt over 1, hvilket bare var det perfekte tidspunkt for os, for vi er begge HELT brugte, og ønskede ikke en fest til den lyse morgen.

Vi har fået fantastiske gaver, fantaske sange , taler og indslag, og ja det har virkelig bare været en dag lige som vi drømte om (pånær opkast) . Jeg er en MEGET lykkelig kvinde, og føler mig helt nyforelsket igen smiley

• #19   28. sep 2014 Det lyder jo som en fantastisk dag, men sikke noget rod med opkast smiley
    Var det nervøsitet eller var du bare ikke på toppen? smiley

Tillykke endnu engang smiley

• #20   28. sep 2014 Mia: Jeg tror det var min krop der sagde stop. Jeg er jo syg, så jeg var fuldstændig drænet for energi, efter den sidste uge med diverse forberedelser og ikke særlig meget søvn. Jeg har også en bragende hovedpine i dag, ja føler faktisk jeg har tømmermænd, og jeg drak altså kun vand igår.

Men dagen var fantastisk alligevel smiley

• #21   28. sep 2014 Årh hvor er det bare træls og synd for dig! Men dejligt det blev bedre og ikke ødelagde dagen smiley

Kommentér på:
Sker der noget spændende hos jer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce