{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.957 visninger | Oprettet:

November negle :o) {{forumTopicSubject}}

De fik lige hele turen den anden dag, så nu ser de sådan her ud smiley den sidste holdte faktisk også en 3 uger, fantastisk hehe jeg når jo næsten at blive helt træt af dem inden jeg skal lægge nyt smiley

Det regner som en gal her, så måtte på badeværelset og tage billedet smiley

PS: Samme farver som jeg brugte på Ditte, så nu har jeg også selv fået prøvet min neglelak hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  November negle :o)
  • #1   10. nov 2014 Ej, de er fine smiley

• #2   10. nov 2014 Hold da op smiley de er godt nok flotte smiley

Og du kan få mange flere hjerter på fordi dine er længere smiley

Jeg svæger jeg kun køber SH lak fremover smiley

• #3   10. nov 2014 Super søde smiley

• #4   10. nov 2014 ROFLMAO Gitte smiley

Hov, jeg så i Super Best de har de billige neglelakker til 2 for 30,-

Jeg har ikke været i Matas i dag, men så på deres side der var nogle SH hm glimmer nogen? som jeg ikke synes jeg har set før, de kostede 39,95 så dem skal jeg da ha luret en af de næste dage, ikke for at de sagde mig noget specielt her på skærmen, men kan jo være de gør irl smiley vi skal alligevel forbi og købe en julegave til en af dem herhjemme, så kan jeg lure der smiley

http://www.matas.dk/sally-hansen-colour-frenchy-310-candy-drops <-- nogen der har prøvet dem?

• #5   10. nov 2014 Hehe Gitte jeg har taget en 4-5 mm af dem, og ja jeg synes stadigvæk de er lange lol men det er de også i forhold til for 1½ år siden, der blev de ikke så lange, da de blev ordnet en gang om ugen når lakken så ud af h-t, nu går der jo flere uger imellem smiley

• #6   11. nov 2014 De SH nogen (linket til i #4) er kun på tilbud på nettet, de koster 80 i butikken, ikke lige noget jeg synes var noget....

• #8   12. nov 2014 Så kan jeg også være med på november bølgen *G*

profilbillede
  • #9   12. nov 2014 Mine november negle smiley

Snow in the night smiley

profilbillede
  • #10   13. nov 2014 Tutte, lader være med at trykke igennem smiley
    Jeg har brugt:
    SH 110 - tørre
    SH 414 - tørre
    SH 414 et lag vådt + dott med mellemrum SH 841 på 3 af neglele, de 2 af dem fik dott med Bleach Babe, min træ pind køre jeg skråt igennem et dott, så skråt ned imellem dem, skråt igennem næste dott, skråt ned imellem denne og næste osv.
    Slutter af med SH 110.

Henriette, de ser godt ud smiley

Gitte, wow ligner jo baggrunden på Tuborg julebryg smiley men synes at skimte du måske har brugt et lag med SH 675 også?
    *SkrupGriner* du får da lagt nogle neglelakker smiley

• #13   13. nov 2014 Faktisk tænkte jeg det samme da jeg så på billedet smiley

Jeg startede med en klar underlak, derefter smed jeg et lag af Mavala 130 Aqua blue over, og satte 3 stks negletape på, da den var tør.
    derefter smed jeg en Depend 422 over, og da den var tør hev jeg negletapen af, man kan også se de lyse striber smiley
    Og så tog jeg netop som du har gættet SH 675 og lagde den på, og her må jeg smide en advarsel, den er meget længe om at tørre, bare så man er klar over det .
    Gav det hele en overlak, og først dagen efter lavede jeg mine snefnug smiley

Jeg havde lavet det på en skabelon først, jeg havde faktisk hele 2 design jeg have lavet på skabeloner, hvoraf jeg valgte dette her smiley

Lige pt går jeg og grubler over et jule-design til December-måneds negle smiley

• #16   16. nov 2014 Har lavet dem her for nylig

profilbillede
  • #17   16. nov 2014 Og dem her

profilbillede
  • #18   17. nov 2014 Karina, omg dem i #16 er lange og spidse!!! smiley
    Så ville jeg være mere til dem i #17 selvom de stadigvæk er for spidse til min smag smiley men dygtig er du smiley

• #19   17. nov 2014 Jeg ELSKER stiletto som stilen i nr.16 hedder..
    Men jeg ville aldrig kunne have dem *G*

• #20   19. nov 2014 Matas stopper med at ha den sorte krakeler neglelak fra OPI, der var også nogle glimmer nogen, de stod til 75,-

• #21   19. nov 2014 Ud over disse var der nogle flere, bl.a. en med røde og hvide små "dott" ret julede ;o) men ikke lige mig...

profilbillede
  • #22   19. nov 2014 Ikke det bedste billede, men giver jer måske en ide om hvordan den er... skal alligevel ha nyt på hehe så forsøgte mig på lidt af neglene.... lillefingeren fik lidt fra den der guld en, ringfingeren fra den i sølv, den i sølv ligner lidt ala det er rhinestone selvom det ikke er det, den tættest på min hud er en rhinestone, de andre 2 fra lakken smiley

profilbillede
  • #24   19. nov 2014 Sjovt du oplever tilbud på dem fra SH, der er ikke tilbud på dem i "min" matas smiley de havde ikke fået flere mermades tale hjem kunne jeg se, muligvis jeg bruger den nu her senere eller i morgen, skal ha lagt nyt, har fået hakket min v. pegefinger ind i et eller andet, så der er gået et lille stykke neglelak af....

110 tog gemalen de 4 der var da de sidst havde tilbud lol jeg troede ellers "vi" skulle beherske os, men han sagde at dem skulle jeg ha, da jeg jo bruger den hele tiden både som underlak og toplak smiley

• #25   20. nov 2014 Det var ikke så længe det var på, en 12-14 dage, lagde nyt i går aftes smiley

SH 110, SH 674 (hav blå-grøn), 3 lag SH 675 (Mermaid's Tale) og jow jow lol når der drikkes en masse kaffe render det lige igennem, fik et trykket mærke på min h. tommel fra bukserne, så smed et lag 675 mere på hvor jeg satte et snefnug til at skjule det smiley på 2 af neglene tænkte jeg at nu måtte jeg prøve at klippe i det der bånd og sætte det på, som tænkt så gjort smiley brugte en pincet til hjælp samt min træpind til at trykke det fast på neglen med, sluttede af med SH 110, dog kan jeg mærke jeg skal ha et federe lag gennemsigtig på, så regner med jeg prøver med den billige gennemsigtige, vil jo gerne ha det holder mere end få dage eller en uge smiley

Godt nok mange lag indtil nu tæller jeg 7 lag og mangler så et eller 2 *Griner* men godt ser det ud synes jeg smiley

Billede fra i aftes, neglene ser mørke ud indenfor og lidt lysere ud udenfor....

profilbillede
  • #26   20. nov 2014 Taget i dag...

profilbillede
  • #27   20. nov 2014 Her billede af båndet og lidt andre bånd der kan købes/bestilles hos ide hobby Hjørring smiley de små "kugle blomster" i posen regner jeg med en dag også at få prøvet på neglene...

Pincetten fik jeg købt i Matas i dag, den er lidt nemmere at trykke sammen for mig end den jeg havde brugt, saksen synes gemalen jeg skulle ha med også, den kan jeg nok også bruge til garn ting smiley

profilbillede
  • #29   20. nov 2014 Hehe Tutte, kan du sige "Stædig" lol der måtte gerne ha kommet mere glimmer på pr. lag, så havde jeg nok kunne holde det til 2 lag med den smiley kan godt lide at jo flere lag jo mere dybde er der li'som på neglen. Utroligt nok fik jeg Overhovedet ikke trykket på det nogen steder i nat, virkede til jeg havde lagt musestille lol

Ja det var du da, Tillykke med den smiley

Spændende smiley

• #30   20. nov 2014 Det ser superflot ud, jeg har også lagt nyt i går, men det er ikke færdigt endnu smiley

Vil lige sige at det er altså noget af en opgave at få den der mermaids tale af igen... hold da op smiley

• #31   20. nov 2014 Spændende Gitte smiley

Det vil jeg gerne tro, glimmer halløj er gerne svære at få af, håber jeg får glæde af det her i nogle uger, vi får at se smiley

• #32   21. nov 2014 Jeg har lagt nyt i dag, havde ellers valgt en smuk sart rosa farve, men kunne simpelthen ikke finde på noget der passede til, lavde så noget med hjerter på, men synes simpelthen det så for *UNGT* ud smiley

Så af med den igen til jeg finder på noget til den smiley

Så jeg har valgt noget i sølv og guld, er ikke helt tilfreds, så den holder nok ikke så længe smiley

profilbillede
  • #33   21. nov 2014 Jeg har ikke renset kanter endnu, så tag jer ikke af det smiley

• #35   21. nov 2014 De ryger af med neglelakfjerneren smiley

Jeg synes ikke de er et problem, hvis de sidder en smule fast, bruger jeg den brede ende af en rosenpind til at skubbe dem af med smiley

• #36   22. nov 2014 Ser god ud Gitte smiley

Jeg fik lov til at shoppe lidt i går da det var min dag, var så heldig at "falde" over en af de blå neglelakker som ikke kan købes mere også endda til nedsat pris, fik også lidt andre der vist skulle være nogle nye nogen smiley

profilbillede
Kommentér på:
November negle :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce