{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommmen til dem som er
  • #1   30. jan 2007 Hej! Og tak for velkomsten!

Ja - vi må være flere, der har denne fantastiske race! Smuk, skøn og dejlig!!

• #2   30. jan 2007 Ja mon ikke... hi hi....

Ja det er da en skøn alsidig race.. jeg synes i hvert fald at mine kan bruges til alt...

Der er mange fordomme om racen vil jeg dog mene og en af dem er at de skal ud og løbe 50 km om dagen eller sådan noget... ja altså, mine skal ikke, selvom de nok gerne ville rende dagen lang.. men lige så vilde de kan være, ja lige så stille er de indendøre...

SKØNNE HUNDE

• #3   30. jan 2007 Hej og takker for velkomsten smiley
    Og ja - lad os få nogle gode snakke om husky'en. Lad os få godt gang i gruppen smiley

• #4   30. jan 2007 Ja.. har indtrykket af, at der er mange som er vilde med huskyen... men som KUN kan lide den pga. dens udseende? Mærker I det i hverdagen? Der er sørme mange som tror mine er ulve, selvom de jo ikke ligner specielt meget trods alt... eller?

• #5   30. jan 2007 Dem vi møder i hverdagen aner intet om hunden som race (jo, de fleste gætte hurtigt slædehunden) - men klart det første de oplever, når de møder husky'en er jo netop udseenet! Derfor er det også hvad de kommenterer - flot hund, smuk, aftegn.
    Det næste folk spørg indtil (efter navn og alder er på plads) er om ikke den rac er virkelig krævende mht. motion og deres temperament! Og de skal lige spørge en ekstra gang til om vi virkelig "bare" har den som helt alm. familiehund *gg* smiley
    Så jo, folk går fra at rose udseenet til at være lidt (jeg ved ikke om man skal kalde det negativ eller bare mistroisk) omkring racens motionskrav og temperament!

Må sige jeg aldrig har mødt voksende mennesker der desideret har gættet på "ulv" - men der har min jo nok også farverne imod sig smiley Men flere bruger ord som ulvehund!
    Og skal jeg være ærlig, så kunne jeg nok nævne flere racer der ligner ulven mindre end husky'en gør, end jeg kan nævne nogen der ligner ulven mere smiley Både hvad angår udseende og adfærd. Men klart det er vigtigt folk ikke tror husky'en = ulv! smiley

• #6   30. jan 2007 Ha ha ja mine grå huskyer får tit af vide at de ligner ulve... men det har nok meget med farven at gøre.

Jeg mener HELT klart også at den ligner en ulv og især adfærden MEN der findes jo racer som Saarlos Wolfhund og Tjekkoslovakisk Ulvehund som ligner en ulv mere... men så er det vidst også sagt...

Huskyen er nok den race med flest instinkter i behold og der blev engang lavet en undersøgelse om adfærd på 16 hunderacer og huskyen var den ENESTE som matchede 100 procent med ulvens. De undersøgt 12 forskellige adfærdsmønstre og huskyen den eneste med alle slags i "behold" - ret interessant og jeg ærger mig over, at jeg ik kan finde den test.. hmm... må søge lidt på Google.. smiley

• #7   30. jan 2007 Det skulle vel ikke være denne her smiley

(link fjernet)

• #8   30. jan 2007 ...hmmm måske jo.. wow du er cool!!

Jeg må liiiige læse den på et tidspunkt.

Sejt! Takker

• #9   30. jan 2007 Så lidt smiley
    Sad og kiggede de gamle huskyblade igennem her for nyelig, og faldt over lidt forskellige artikler som jeg siden har tjekket op på på nettet. Den der var en af dem smiley

• #10   30. jan 2007 Ja det må være den... den var i et huskyblad.. men jeg må lige læse den igennem igen.. kan ik huske ret meget af den nemlig..

• #11   15. dec 2007 taj skal du ha

Kommentér på:
Velkommmen til dem som er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce