{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   4. feb 2007 Halløj

Jamen vi må jo hellere kort præsenterer os selv også.

Vi er et par fra det nordjyske - Peter & Anne, som rent faktisk pga. Dan, er blevet meget interesserede i WP. Vores hanhund er lidt trænet, og har da også været med i et enkelt stævne... (vist ikke rigtig noget og prale af... *LOL*) Og vores tæve skal til og trænes lige så stille op, så snart vi får tiden til det... :O)

• #2   7. feb 2007 Hei jeg hedder Marianne er 25, bor lige nu i Norge(et par måneder nu, men norsk statsborger), har boet i ballerup(Danmark over 7 år). Jeg vil gjerne træne Phoco og Maja med wightpull og har spørsmål osv.

Phoco er 1år og 8 mnd. Rottweiler
    Maja er 1 år og 6 mnd . Rottweiler

Takker for at få være med i gruppen da jeg har meget at lære og dere kan dikkert hjælpe mig
    og jeg vil gjærne træne begge 2 med wightpull

• #3   27. feb 2007 Hej!!!
    Jeg heddder christina er 25 år og bor i Glostrup med kæresten og Bella ambull/amstaff på 4½ år.. Jeg kunne godt tænke mig at hun skulle prøve det og se om det er noget....

• #6   22. aug 2007 Hej. Jeg hedder Mia jeg er 19år og jeg bor i Korsør sammen med min lille tæve Bataya på 1år og 3mdr. Vi er meget interesseret i at starte WP op stille og roligt og glæder os til vi kommer igang med det.

Er der nogle herfra eller fra omegnen der går til WP vil vi gerne høre fra jer, så vi eventuelt kunne få nogle fif og ideer.

• #7   25. okt 2007 hej vi er en familie på 6 to voksne dennis og henriette to børn nike og nicole og to hunde nugga og menfez bor på guldborgvej i sakskøbing på lolland vi kunne godt tænke os at prøve wp med ham den lille jeg kan ikke rigtig finde ud af nugga om hun er for gammel til det hun er kun 3 år men alligevel det forandrer jo meget på deres krop hvad synes i og er der nogen hernede på lolland hilsen fra os de 6

• #8   25. okt 2007 Jeg hedder Katrine og den lille mand der skal slæbe det tunge læs hedder Itso. Vi er bosat i NIvå, Nordsjælland.
    Vi glæder os til at prøve kræfter med WP

Kommentér på:
Velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce