{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

På søndag den 1. konkurrence i 2007 {{forumTopicSubject}}

Så er jeg blevet tilmeldt undhundekonkurrencen den første i år.
Det er PH nykøbing F. der afholder konkurrencen for hele område V.
Der er 25 hunden som er tilmeldt denne konkurrence, så nu bliver det spændende hvor mange point jeg og Babett får skrabet sammen, vi starter med 180 point, og der er 11 øvelser som skal gennemføres, helt med så lidt fradrag som muligt.
Vi glæder os, så må vi se om vi har trænet nok, vi går etfter 1.pladsen men 155 er nok til vi kan stille til oprykningskonkurrencen i marts måned.
Babett

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På søndag den 1. konkurrence i 2007
  • #1   15. feb 2007 Bliver spændende at hører hvordan i klare jer, så held og lykke med det (:

• #2   15. feb 2007 Pøj pøj til jer :o)

• #3   15. feb 2007 Det bliver godt nok spændene.. Så kommer jeg nok og kigger på..

• #4   15. feb 2007 Pøj pøj Babett. Som jeg forstår det, så er det en udtagelse til oprykningskonk.? Det har vi ikke hos os, vi starter direkte. Vi plejer ellers at have sydjysk for unghunde inden, men den er flyttet til efteråret. Min første konkurrence bliver nok en natkonkurrence for tomandshold, hvis den da ikke bliver aflyst. Har aldrig deltaget i natøvelse før, så det bliver spændende hvad man kommer ud for.

• #5   15. feb 2007 Winther :

Man skal have opnået 155 point ved en lokal konkurrence - inden at man kan komme til oprykning..

• #6   15. feb 2007 Tja, hvad skal jeg sige, -hos os er der stort set kun de to oprykninger, sydjysk, og natkonkurrence for unghunde, og natkonkurrencen, hvis den ikke bliver aflyst, må vi kun deltage i , fordi der er givet dispensation så unghunde også må deltage.
    Vi har ikke flere unghunde end alle kan deltage, sidste gang var vi delt på 2 baner, er de kåret, må man gå ud fra at de er gode nok.

• #7   16. feb 2007 Jamen, vi ønsker da også rigtig meget held og lykke herfra!
    Vi får vel at høre, hvordan det er gået?

• #8   17. feb 2007 Ja da, især hvis det går godt smiley

• #9   17. feb 2007 Tak for Jeres støtte.

Jeg skal nok vende tilbage, og fortælle hvordan det er gået.

Man skal jo tidligt op kl. 05,00 for at være i Nyk.F til kl. 06,45.

Konkurrencen starter først kl. 08,00 - men inden start skal vi have morgenkaffe og brød samt en brifing om hvor de forskellig øvelser forgår.

Dommere og figuranter skal osse have tid til at komme på plads.

Der er 11 øvelser
    Øv. 1 Friv v. fod
    Øv. 2 Apportering
    Øv. 3 Halsgivning
    Øv. 4 Afdækning (2.min. hf. i skjul 50 m borte)
    Øv. 5 Spring (1,5 m. lodret spring)
    Øv. 6 fri ved cykel
    Øv. 7 Feltsøg (10 X 10 m. med 4 genstande)
    Øv. 8 Spor (300 m med 2 genstande)
    Øv. 9 Rundering (300 x 75 m. 1 genstand og 1 figurant.)
    Øv. 10 Stop af mand ( fig. kommer frem 75 m fremme, bliver råbt an, og hunden slippe - Hf. visitere fig. ( tidsramme 4. min,)
    Øv. 11 Stop af stokkebevæbnet mand + indtransport af denne ( fig går 3-5 m foran hund og hf. hund går ud fra hf´s venstre knæ uder intransportene - gig sætter i løb og hund sætter efter uden hf´s kommando. øv. slut.

Så jeg er slev spændt på hvordan det går - men jeg går efter 1. pladsen.

//Babett

Kommentér på:
På søndag den 1. konkurrence i 2007

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce