{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Kamphundeforbud på træningspladserne! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er så lige blevet afvist på agilityholdet hos Dansk Brugshundeklub... Fordi træneren på holdet var bange for kamphunde... Jeg spurgte om vedkommende havde været til fordrag med Sussi Friis... Og ja det havde han... Jeg prøvede så at fortælle at jeg havde gået hos DKK i et år, og virkelig holdt af at træne agility osv... Men nej intet virker...

Jeg synes det er SÅ fucked up med hende Sussi Friis, hun burde få et ordentlig los i røven (mildt sagt)... Det er ikke andet end promovering for hendes egen lorte klub... Jeg synes det er så tarveligt af hende... Hun ødelægger kamhundeejernes eneste chance på at rette op på det dårlig ry...

Jeg er så monster ked af det... Men jeg giver ikke så let op... Jeg vil nu skrive en mail til kontaktpersonen for klubben og en sød dame jeg mødt som er industruktør dèr og anbefalede mig klubben...

Mvh den evige staffglade Nelly...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamphundeforbud på træningspladserne!
  • #1   26. feb 2007 Tak kiki... Det skal jeg nok... Jeg har nu mest lyst til at opsøge hende Sussi og få en ordentlig snak med hende...

• #2   26. feb 2007 Hej Christina...

Jeg er så gal indeni lige nu...

• #3   26. feb 2007 Nyt plan.... Jeg skriver til hende Sussi Frisch og beder hende om datoerne på hendes foredrag, og så må vi konfrontere hende og hendes påstande...

• #4   26. feb 2007 Done... Nu venter jeg spændt på et svar...

• #5   26. feb 2007 Ja, det er godt nok trist,

Prøvede ellers at forklare en SBT ikke er den samme race som Amstaffen, Men det gad han ikke høre på..... Han prøvede at 'undskylde' med at det først var fra denne sæson, at de ikke optog kamphunde. Men hvad pokker hjælper det os som gerne vil starte nu......

• #6   26. feb 2007 Hmmm... Jeg må blive Agilitytrænere så, og oprette en klub kun for os så...

• #7   26. feb 2007 jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige til det her men nu hvor kamphunde er oppe i medierne så er det ligesom om at alle der sidder i en højere position vil bruge magt som ikke høre nogen steder hjemme. dermed mener jeg alt hvad der kan skade os, der vil ha de hunde her, skal ned med nakken .......

kan kun holde mig til det som kiki & lucky skriver

føler med dig Nelly

• #8   26. feb 2007 kiki & lucky

hvor har i rat i det

men man må gøre noget ved det er problem

• #9   26. feb 2007 (link fjernet)

Lidt læsning til jer som ikke ved hvad hende Sussi render rundt og siger...

• #10   27. feb 2007 Sussi Frisch er jo fuld af lort.. pæn sagt

• #11   27. feb 2007 Jasper: Sussi Frisch samarbejder med politiet, så jeg tror ikke det nytter noget at anmelde klubberne... Det er egentlig ikke så meget klubbernes skyld... Hun holder jo bare foredrag for dem, skræmmer livet ud af dem og råder dem til at sende kamphundene til hende, så skal hun nok træne dem (VRØVL!)...

Jeg har desværre kun bedt hende datoerne til foredrag i Storkøbenhavn... Sorry...

MVH Nelly

• #12   27. feb 2007 Det er underligt at de forbyder folk med "kamphunde (hader det udtryk)", i stedet for at tage det positivt, og se at der er nogen der vil lære at styre/motionere sin vuffer bedst muligt. De skulle tage imod os med kyshånd...

Da jeg snakkede med Rødovre brugshundeklub, var det første jeg spurgte om, netop om de havde forbud mod Annie. Det havde de ikke.

• #13   27. feb 2007 Søren: De sagde heller ikke ordet "forbud" til mig... Men derimod at træneren var bange for kamphunde... Og derfor ikke vil have dem på sit hold... Det er først lige sket nu, efter det foredrag de har været til hos Sussi Frisch... Jeg ved ikke om det gælder alle deres holde... Men jeg ku ikke komme på de øvrige agilityholde, da man skal have bestået lige netop det hold jeg er blevet udlukket fra... Grrrrrrr...

• #14   27. feb 2007 Jasper: Det gør hun nemlig... Men jeg forsøger at holde hovedet koldt... Og skal nok vise dem hvad jeg kan med min hund...

• #15   27. feb 2007 Jasper: Jeg kan kun anbefale agility, det er det bedst jeg hidtil har prøvet... Glæd dig...

• #16   27. feb 2007 Der vil altid være minoriteter der ødelægger det for resten af mængden, sådan har det altid været. Ret ærgeligt synes jeg...

• #17   27. feb 2007 Søren: Der vil jeg ikke give helt ret... Hvis vi kigger på hvor mange kamphunde (ikke kun SBT) der er kommet, tror jeg desværre at cirka 50 procent gør det svært for os... Nu bor jeg også på Ydre Østerbro, så jeg ser kun idiotiske kamphundeejere... Ret mig hvis jeg tager fejl ;o)

Kiki: Det er en god idé...

• #18   27. feb 2007 Jeg var engang til fordraf med Sussi i Horsens.
    Samme dag lagde jeg et resume ind på bullerbasserne og der blev jeg skudt ned.. Jeg skrev bare hvad hun havde sagt og hvordan vi reagerede.. Vi har åbenbart nogle som godt kan li hende, jeg personligt afskyr hende. Jeg er endda blevet afvist lydighed i Horsens ved DKK, men tog så kontakt og de lovede at det var en fejl, men nej det var træneren som ikke ville have disse racer.. Men nu skulle det være ordnet.. haha sussi min bare R**..

• #19   27. feb 2007 ja ok så en "minoritet på 49,9% heh smiley

• #20   27. feb 2007 Dream Amstaffs: Jeg har endnu ikke haft problemer med DKK, heldigvis... Det er fandme for dårligt med de andre klubber...

Søren: Ok det var bedre...

• #21   27. feb 2007 DCH Horsens tager med glæde vores racer ind.. deres symbol i horsens er jo en boxer for guds skyld...

• #22   27. feb 2007 Dream Amstaffs: Mens jeg surfede på nettet og ledt efter Sussis foredrag lagde jeg mærke til hun skal på tour i Jylland bl.a. hos DcH og holde foredrag... Watch out... Det kan være det bliver ved med at være sådan hos DcH Horsens...

• #23   27. feb 2007 Ups... Der skulle stå... "Det kan være det IKKE bliver ved med at være sådan hos DcH Horsens..."

• #24   10. mar 2007 grrrrrrrrr jeg har ikke sovet ordenligt i nat pga, at jeg læste det uddrag fra sussi´s fordrag, er bare så vred og gal, sådan en .................(censureret) hun er hyret til at holde foredrag på frederiksberg her i marts kan ikke lige huske datoen. jeg har en 7-100 ting jeg gerne ville diskutere med den ................ :0(

• #25   11. mar 2007 Tina: Har været til et af hendes foredrag - var så chokeret... Men vi er nogle stykker som diskutere hvordan vi skal gribe det an, inde på dette forum...
    (link fjernet)
    Har blandt andet snakket om, vi gerne ville samle nogle sbt'ejere, og så tage til endnu et af hendes foredrag - ville være kanon at have en træner som dig med også...

• #26   11. mar 2007 hmm det er sku surt.

skal starte til hundetræning den 26. i vestjylland er lidt spændt på om man bliver afvist...
    f
    or hun bliver helt sikker den bedste *G*

• #27   11. mar 2007 Hej allesammen, vi er også selv frustreret over alt det lort medierne lukker ud. Vi træner hos sussi og det er vi meget glade for, hendes holdninger er vi ikke enige med hende. Er meget ked af at høre at hun faktisk har ødelagt det for nogen af jer.
    P.S
    Hende "adfærds-eksperten" fra godmorgen DK hedder anette røpke, en kæmpe idiot af en kælling der generaliserer alle muskerlhunderacer. Er der ikke nogen af jer der kender en jounalist på et af de større medier, der kunne være interesseret i at skrive vores historie?

• #28   11. mar 2007 Ville aldrig. sætte min ben på hendes plads. Når hun lukker så meget lort ud. og vil slet ik støtte sådan en som hende. som der siger at man heller skal gå 20 km omvej uden om vors hunde. og gir vors hunde så dårlig ry.og når hun er færdig går hun selv hjem og træner dem.

Kommentér på:
Kamphundeforbud på træningspladserne!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce