{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Hvor kan vi snart træne henne? {{forumTopicSubject}}

Nu er vi så blevet afvist af Amager Agility klub mener jeg det hedder.

Det var et simpelt lille 8 ganges spor kursus.

Fik en mail fra dem, hvor der stod vi skal henvise dig til (en anden klub) hvor de har specielle hold for Kamp/muskehunde. (bemærk rækkefølge)

Det kan bare ikke være rigtigt, hold kæft hvor er jeg bitter, på alle de idioter der ødelægger vores race ry!

Nogen anbefalinger til steder hvor SBT ER velkommen.

SBT hilsner

Christina og Co.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan vi snart træne henne?
  • #2   12. mar 2007 ja det er for galt, og de kalder sig hundetrænere, vor herre bevares, de skulle skamme sig, hos os er bullerhovederne altid velkommen

• #3   12. mar 2007 Christina: Jeg har trænet hos DKK, ølstykke - på 3 forskellige af deres hold. Nelly træner hos DKK, agility, i kreds 1. Så der er der ihvertfald stadig mulighed for at kunne træne.
    Sportræning, har jeg gået hos Hundeakadamiet, i lyngby, det er der vist lidt hip som hap, om du kan træne med... Ved at nogle af deres trænere gerne træner muskelhunde, andre af dem, nægter - så det er bare at spørge dem.
    Og ellers træner jeg hos Kisser, hvor der er også er sportræning - med Rikke.
    Så der var da 3-4 steder du har at vælge iméllem.

• #4   13. mar 2007 jeg er træner i Dansk terrier klub, kreds 5. og jeg håber såsandelig at bullracerne er velkomne i alle kredsene i DTK, ellers så fortæl mig det endelig.

• #5   13. mar 2007 Hej allesammen
    Vi træner med begge vores staffer i ishøj brugshundeklub, og der er racen meget velkommen...der er ingen fordomme :o) LOL

• #6   13. mar 2007 Det lyder godt vil lige prøve at kigge lidt rundt og se hvornår de forskellige starter hold....

Tak for hjælpen....

• #7   13. mar 2007 jeg træner i næstved, men DTK har træningspladser rundt om i landet gå ind og kig på dansk terrier klub´s hjemmeside

Kommentér på:
Hvor kan vi snart træne henne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce