938 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvor meget koster en bearded i dag? Hvor meget koster en bearded i dag?
Jo jeg overvejer at anskaffe mig endnu en skønno bearded...men det er jo efterhånden nogle gode år siden jeg sidst fik en, Nala.. hun er 9 år nu...og ønsker at få endnu en...snart håber jeg..!!
Men eftersom der intet står på kennlernes hjemmesider omkring priser på sådan en skønhed, så tænkte jeg at jeg ville spørge Jer om I måske ved noget om den slags!!?
Med mange glade hilsner fra Julia
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 85
dec 2005
Havde han mange søskende? Nala havde vist 6 eller 7 andre søskende...og en halvsøster kom til at bo her hos os i 8 gode år...men hende blev vi desværre nød til at aflive her i Januar ... pokkers sørgeligt.. men hun havde mistet, syn, lugtesans og hørelse.., dyrelægen mente at det skyldtes nogle blodpropper i hjernen,,
Vi mente ikke det var fair eller godt for hende at lade hende leve i et mareridt...så vi gav hende fred.. men hun er stadig med os i hjerterne...suukk...!
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Prisen på hvalpe er svingene fra kennel til Kennel. Jeg tog 7500 kr. for mit kuld, da det var vores kennel's første hvalpe (og en af dem der er set til salg herinde). Tror Helga og Gitte også tager 7500. Shetlana tager vist 8000 for sine og Wispers 8500... Som sagt meget svingene. I Sverige er de gerne lidt billigere og lidt bedre ;0) Svenskerne ligger så absolut på verdens plan med BC'er.
Spørg gerne, hvis du vil have hjælp til at finde en ny bamse, kender til flere der venter eller har, og kan også råde og vejlede om diverse linjer.
Heidi
dec 2005
Okay..det er jo rimelige priser for sådn en lækker bamse
Sverige..? hmm.. kender du nogen gode kenneler i Sverige ?
dec 2005
hmm,, ja.. jeg er nok den der er mest opsat på at få endnu en...men tror at det bliver når jeg flytter og kommer til at bo alene, så tager jeg Nala med og det ville jo være så skønt at have en ung af slagsen til at opretholde livet i Nala, selvom hun stadig sprudler af energi .., men hun virker som om hun også godt kan mærke at Luna er væk...
Men jeg må lige spare lidt!!
I morgen, lørdag, skal jeg forsøge at gå med hende inde i byen, det er mange år siden hun sidst har prøvet det. Jeg vil prøve at genoptræne hende til at færdes roligt i byen.
Har du/ I nogle tips?
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
og pøj pøj med din tur i byen. :0)
Heidi
dec 2005
Nej, hun husker det sikkert.. men der går nok lidt tid...for alle de nye dufte og alt det
Ja det skal jeg gøre...så husker hun sikkert endnu hurtigere når hun får lidt godbider!!
Mange tak!
JEg glæder mig til at se hvordan det går!!
har rigtig børstet hende i dag og hun skulle egentlig også et smut i bad..som hun absolut ikke bryder sig om hehe!!
går det ellers godt med din dejlige Tøsen?
dec 2005
Tusind tak
hihi mange tak!! ja håber det vil gå godt!!
Hvor meget koster en bearded i dag?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside