Fifi halter vidst nok Fifi halter vidst nok
Hej igen.
Så opstod der lige et par spørgsmål til.
Som i kan læse i min præsentation, så fik vi Fifi på 8 mdr i Onsdags, så det hele er MEGET nyt.
Her i går aftes opdagede vi at Fifi vidst nok halter lidt på bagbenet.. det syntes vi ikke vi har lagt mærke til tidligere.
Nu vil vi jo selvfølgelig tage hende med til et dyrlæge tjek her efter påske, men der er jolige et par dage til.
Fifis negle er temmelig lange, tror ikke gåture er det hun har været mest forkælet med. Vi går meget her hjemme, så hun har gået en del km her de sidste dage. Tror i måske at det kan være overanstregelse, det med at hun halter lidt ? Har i nogen erfaringer omkring det ?
Fifi er kommet til at lægge en lille pølle herinde 2 gange. Mon det er en reaktion på alt det nye, for har ikke på fornemmelsen, at det er noget hun har gjort i sit gamle hjem.
Hun ved bestemt godt at det ikke er godt... og lusker ned og lægger sig i sin kurv.
Skal siges at det begge gange har været på badeværelset at "uheldet" er sket.
Nu er det 13 år siden jeg sidst har stået med et sådanne problem og hunde opdragelses metoderne er helt sikkert nogen andre nu.
Jeg har de 2 gange det er sket taget uheldet og vist Fifi og sagt puha.. Så har jeg sat hende og "uheldet " ud i have... for lige som at vise hende at det er der den slags skal være.
Hvordan takler i sådanne uheld ? har i nogle gode Fif.. til lille Fifis problem :0)
Knuzz og på forhånd tak
Tanja og Fifi
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 86
Dyrlægen skal hun til under alle omstændiheder.Vi vil ha hende kigget grundigt efter i sømmende.
Vil prøve at gøre som du siger mhs til de små uheld :0)
Nu vil vi smutte en tur i skoven
Knuzz og endnu engang mange mange tak for oplysningerne
Tanja og Fifi
Fifi halter vidst nok
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside