{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grenå amstaff
  • #1   7. apr 2007 Du er velkommen i randers hvis du vil køre en tur... vi er en gruppe der går med vores hunde store som små men mest amstaff om søndagen på nordre fælled i Randers kl 11

• #2   7. apr 2007 det lyder rigtig hyggeligt. men det er jo fordi vi har en lille søn som spiser sover ved den tid, men vi kunne jo tage madpakken med. hvor ligger det henne hvor i mødes. vi kan ikke imorgen familie påskefrokost.

• #3   8. apr 2007 vi kan heller ikke i dag (søndag) de andre er der godt nok...men næste søndag er vi klar igen .... Nordre fælled lhvor vi går er en grusvej til mariagervej..... op forbi Silvan og længere ude ser du et skilt der står langvang stadion....næste vej på højre side er en grusvej ind... der er et skilt ved indkørslen hvor der står nordre fælled ....så bare helt ned i enden af vejen... der står vi og venter på de vi ved er kommer ellers er det kl 11 ... turen rundt deroppe tager gerne en time til halv anden afhængig af vejr .. Hvis du vil se lidt til de ture kan du se på vores hjemmeside www.rhea-amstaff.dk og under lufteture/hundeture (kan ikke lige huske hvad vi kalder det)
    Men i skal være velkomne

• #4   8. apr 2007 kan man have barnevogn med rundt....

• #5   9. apr 2007 ja det kan du godt.... der er andre der har barnevogn med også

• #6   30. apr 2007 Jeg arbejder i Grenå... Så jeg kan da komme forbi med Tia en dag, hvor jeg ikke er så længe på arbejde. Hun plejer godt, at må ligge lidt inde på mit kontor, så længe jeg ikke har nogen møder!

Kath

• #7   2. maj 2007 det kunne da være hyggeligt hvis vi kunne finde en dag tia og dig kunne kigge ud.

• #8   6. maj 2007 hejza d er da synd han ikke kan med andre han hunde, jeg vil gerne prøve at mødes med dig, bare du kan styre den hvis der opstår noget.

Kommentér på:
Grenå amstaff

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce