Små hunde (under 5 kg)

Små hunde (under 5 kg)

Medlemmer: 55
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Øv Fifi taber og råd søges ang hundesn Øv Fifi taber og råd søges ang hundesn

Hej piger.

Øv min skønne lille Fifi er dælme ved at tabe sin første udfordring til en trebenet hund...hmmmmm øhh er der et eller andet man skal gøre for at vinde... er ikke helt inde i det her endnu :0)

Dernæst.. er der nigen af jer der har et godt råd ang. bid i hundesnor.
Fifi har nemlig snart bidt sin snor over og vi skal jo gerne kunne sætte hende uden for Købmanden,uden at hun pludselig løber frit rundt, fordi hun har gnavet den over.

Vi skal nu ud og købe ny snor, kan i evt. anbefale en bid sikret en... helst en der ikke er vildt klosset, for hun er jo ikke så stor.

Knuzz og på forhånd tak

Tanja og Fifi

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv Fifi taber og råd søges ang hundesn
  • #1   11. apr 2007 Sådan en helt normal en i sort nylon, tror jeg det er :0)

Jamen den der 3 benet hund er dælme da også sød.... bare trist for lille Fifi ..hi hi

• #2   12. apr 2007 gå ikke så højt op i de udfordninger...vi har jo alle den bedste hund....og selv en trebenet hund kan være dejlig...jeanett..

• #3   13. apr 2007 Hej jeanette.

Nu skriver jeg jo netop også at [Citat] : Jamen den 3 benede hund er dælme også sød-
    Så mener altså bestemt ikke at det er en gimmere, dårligere eller minderes sød og dejlig hund ,fordi den har 3 ben. Nu kender jeg jo altså også hende der ejer hunden :0)

Nej jeg skrev mere, fordi jeg faktisk ikke helt var med på hvad de der udfordringer gik ud på og hvordan man gjorde.

Er da ked af hvis du har misforstået mit spørgsmål.

Knuzzz

Tanja

• #4   14. apr 2007 kunne jeg sende en smily der rødmede så gjorde jeg det..SMILER...jeg troede virkelig seriøst på det...nå men så har vi da lidt sjovt...jeg er også blevet udfordret en gang..anede ik hvad det gik ud på..men kan da se at jeg tabte...ved egentlig heller ik hvad det skal være godt for...men det er vel bare for sjovt. syntes ellers at det er en rigtig god side..har ikke kendt den i mere end ca et halvt år.har ellers altid haft hund..ha en dejlig solskindsdag...knuzzzz jeanett...

• #5   15. apr 2007 Hej Jeanett.

Det er helt ok.. fejlen er jo min, skulle nok bare ha været mere tydelig i mit indlæg :0)
    Ang.udfordringerne,ja så finder jeg nok ud af hvordan det fungere og alle fiduserne med tiden.

Mvh og god sødag morgen

Tanja :0)

Kommentér på:
Øv Fifi taber og råd søges ang hundesn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce