Schæfergruppen

Schæfergruppen

Medlemmer: 513
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan renses ører?
  • #1   13. apr 2007 Jeg renser aldrig ører på hunden - det gør dyrlægen - når jeg en gang om året kommer forbi.

• #2   13. apr 2007 Min har aldrig haft behov for at få renset, får hun pludselig noget i ørerne, så er det dyrlægen, da jeg går ud fra at der så skal mere end alm. ørerens til.

• #3   13. apr 2007 Her bliver der kun renset øre hvis han er generet i ørene og der sidder "klatter" af ørevoks så kommer jeg nogle øre rens dråber i ørene som man gnubber rundt hvor efter man tager en tot vat og gnubber det løsnede skidt af med...
    man må ikke rense øre på hunden for tit det er ligesom med mennesker jo mere du renser jo mere ørevoks pruducere de da man genere ørets egen balance..

• #4   13. apr 2007 Lunas ører bliver renset hos dyrlægen, hvis der er behov for det. Det bliver tjekket ved det årlige sundhedstjek, ellers, kører jeg derover, hvis jeg synes, der er noget i det. Jeg gør det ikke selv, det får jeg fagfolk til *gg*

• #5   13. apr 2007 Vi har renset ører på Chanel to gange i hendes liv indtil videre, og første gang var da vi lige havde fået hende hjem fra kennelen..

Jeg mener absolut ikke der er nogen grund til at rense hundens ører medmindre de er MEGET beskidte, da ørerne så vil danne mere ørervoks jo mere man renser... Desuden så er det meget sjældent at det er nødvendigt.. (Dog er der jo de hunde som døjer med dårlige ører... de er selvf. en undtagelse) Chanels ører ser næsten helt rene ud så ja.. unødvendigt her.. :o)

Men ja, vi har noget almindeligt ørerrens til hunde, og der sprøjter man noget ned i ører på hunden, og masserer så øret og renser til sidst med en klump vat.

Jeg vil anbefale jer at lade være med at rense ørerne medmindre det er nødvendigt.

Mvh Michelle

• #7   14. apr 2007 Ok, jeg tror jeg er med nu.. Jeg tænkte på det, da jeg så at nicki var mørkere inde i ørene nogle steder, men det er vidst ikk noget der genere ham. Han elsker at blive kløet i i øret, gør jeres også det, eller er han bare underlig?

• #9   15. apr 2007 Nåå.. hehe.. Det var da rart at vide smiley

• #10   18. apr 2007 vores hunds øre bliver renset når hun begynder at virke generet af det og til det køber vi nogle ved dyrehandlen som er beregnet til at rense øre med.
    jeg kan se du har en hvid schæfer ligesom jeg jeg ved at mange hvide schæfer hunde ejer døjer med dette problem grundet til jeg siger dette er at dem med de tyske (sorte) ikke har problemet så tit men har oplevet det sammen med en sort schæfer men dem jeg kender der har hvid schæfer har problemer med deres hunds øre.

Kommentér på:
Hvordan renses ører?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce