Forum kategorier

*D/S Gårdhunde

*D/S Gårdhunde

Medlemmer: 51
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Jackie på stranden... Jackie og jeg var på stranden imorges, og der kom et ældre par da vi li var kommet ned på stranden. Tænkte nok de havde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
523
Er så stolt af min pige... Vi havde fået lov til at komme til ringtrænings juleafslutning, og der var der nogle konkurrencer. Det foregik lidt ala...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2009
Visninger:
622
Se li hvem der er med denne gang også. I konkurrencen på Vi med hund, om at blive månedens hund. Jeg deltager med billed nr 2... (link fjernet) Stem på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
904
Eddie er blevet HD fotograferet idag. Ja idag var så dagen hvor Eddie sku HD fotograferes, han har nu taget det meget pænt den dejlige dreng. Han har HD-B...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
670
Min tæve er begyndt med at sove nede i køkkenet, det er også ok. Men hun plejer at ligge oppe i sengen sammen med os, og vores h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
1.084
Skue... (udstilling) Hej... da jeg håber MEGET på at prøve at stillle op til udstilling i Vejen i Juni, så ku det måske være smart med et sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
705
Nyt fotoalbum - kig forbi Her er lidt billeder fra vores super dejlige tur i Tornby klitplantage idag. Kig gerne forbi og gi gerne en kommentar ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
384
parring blandt blandnins hunde Hmn, er der nogen der er interesseret i at parre deres hun med min han? Han er en blandning af d/s og ruhåret fox terri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
502
Kig forbi Det nye fotoalbum af mine hunde og smid gerne en kommentar i albummet. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2009
Visninger:
369
Har i??? lagt mærke til at, gruppens administrator ikke er på HG længere??? Hva gør man egentligt så? for så vil jeg da mene ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
457
Hva laver i? Hej hej syntes der ik sker så meget i denne gruppe, men hva går i og laver folkens?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
911
Jordegern :D hey vil godt det ikk lige høre til herunder, og skal nok os slette det igen hvis det er :) Men min mor og stedfar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
724
Ballade Jeg har to D/S'er og så har jeg næsten lii fået en Rottweiler. De er alene hjemme når jeg er i skole, og når jeg så ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2008
Visninger:
457
Marsvin Ved godt det ikk har noget med hunde at gøre, og hvis jeg ikk må poste det her skal jeg nok slette den igen :) Men j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
366
Parring... Når hunnen skal parres, hvad er så bedst... at hannen kommer på besøg hos hende eller omvendt? og hvorfor? Eller det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2008
Visninger:
405
Kig forbi min nye annonce. Der er en lille hund der søger nyt hjem.
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
310
"Min" nye lille hvalp Hej, kig under min profil, har oprettet en ny Dansk Svensk gårdhund. Han er 5 uger gammel, var ude og kigge på ham i o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
660
Hundehvalpe kig forbi Jeg har lavet et nyt fotoalbum, der er billeder af 12 dage gamle dansk/svensk hundehvalpe. Kig forbi.
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2008
Visninger:
486
Søger erfaring :) hvornår er det en parring skal finde sted? Altså hvornår ved man at tiden er rigtig?? :) synes ik rigtig jeg kan finde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2008
Visninger:
435
Kig forbi Vores nye foto album, det hedder Eddie & Jackie. Gerne med en lille kommentar.
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
337

Annonce