Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hvornår kigger I efter de små tegn? Ja, hvornår begynder I at kigge efter de første spæde drægtighedstegn? Jeg har nu min første tæve. Hun blev parret ...
Avl
Oprettet:
5. aug 2014
Visninger:
1.374
Unge piger sjove hvalpe.. Jeg er så frustreret og ked af det. :'( At se en masse unge på min alder og derunder der bare snakker om "at det ku...
Avl
Oprettet:
16. mar 2014
Visninger:
1.404
drægtig? hej alle hg´ere vil I ikke lige se mit billede eller fotoalbum og give jeres besyv med om min lille diva er drægtig el...
Avl
Oprettet:
23. aug 2013
Visninger:
2.923
Trist :-( Det gør mig trist at læse en tråd om en tæve af en mindre race (og nej, I får IKKE min adresse eller telefonnummer for ...
Avl
Oprettet:
2. sep 2012
Visninger:
1.962
Avl på ung tæve Hej Alle. Jeg skal lige af med min frustration - så håber dette indlæg er postet rigtig. Sagen er den at jeg he...
Avl
Oprettet:
31. jul 2012
Visninger:
1.090
Slemme opdrættere, skam jer saa Læs hele teksen før i hidser jer op paa mig ;) I er simpelthen for dyre med jeres hunde, i kan ikke forlange mere en...
Avl
Oprettet:
26. jul 2012
Visninger:
1.783
Årrh mit hjerte græder lige nu. jeg er så trist og ked. For 8 uger og 4 dage siden offentlig gjorde min svigerinde at deres gamle tæve på 8 år var blev...
Avl
Oprettet:
26. feb 2011
Visninger:
1.677
Stakkels Emina I dag har Emina 7 dage tilbage til termin, og nu begynder jeg at have lidt ondt af hende, hun har siden i morges bare i...
Avl
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
356
puha, sidder og er edderrasende !!! jeg har lige lagt røret.. min ven ville lige høre hvordan man bør ha små hvalpe, for han har lige haft besøg af en date...
Avl
Oprettet:
14. apr 2009
Visninger:
864
Så fik min hund kejsersnit. :) For 14 dage siden, var jeg til lægen, da jeg kunne føle at, der var noget galt med zena. Dyrelægen sage at, hun var fa...
Avl
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
2.076
stakkels molly det er bare blevet en møgdag ..molly begundte at presse som om hun ikke kunne komme af med sin afførring ...jeg ringede...
Avl
Oprettet:
16. sep 2008
Visninger:
630
Tankevækkende (film) Sidder lige og er ved at se denne dokumentar på youtube om avlen på vores hunde... Føj hvor er vi egentlig frygtelige ...
Avl
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
1.057
Min hund har hvalpe Hej alle i andre HG nørder.... :) Er der nogle der kan hjælpe mig.... Jeg har en tæve der lige har fået et kuld hvalpe...
Avl
Oprettet:
8. dec 2007
Visninger:
827
stakkels lille hvalp Min ene hvalp har fået dårlig mave, og er noget slap idet. hvalpene er kun 3½ uge og jeg havde givet dem lidt opblødt ...
Avl
Oprettet:
1. jun 2006
Visninger:
702
stakkels hund mine forældre har en ægte westie som skal avles på i denne uge. hun hunden var føste gang hjemme ved os i forgårs og de...
Avl
Oprettet:
20. apr 2006
Visninger:
716
Min stakkels gravide hund! Dav, jeg har en chihuahua som mangler 2 uger af sin graviditet. Hun er simpelthen så sløv og ser ud til hun ikke har de...
Avl
Oprettet:
13. jun 2005
Visninger:
782

Annonce