Forum kategorier

Adfærd/Adfærdsproblemer

Adfærd/Adfærdsproblemer

Medlemmer: 273
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
adfærdshjælp lørdag hej jeg ved ik hvor mange herinde der kende eller har hørt om emmas problem? emma har siden vi fik hende som hvalp bid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
561
adfærsshjælp UPDATE hej alle der gern ville følge emma og mig og jonas som fik hjælp idag a marlene:D det gik strålende! marlene er så d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
1.052
yorkie gør af alt Hey alle. ;) jeg har et problem med min lille yorkie Julius, det er at han gør af alt bare det nærmer sig mig eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
844
Er det normalt? Jeg ved ikke hvor mange har læst mit indlæg fra tidliger idag, men det handlede om min yorkie Julius, som er bange og g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
677
Vil kun lege med sin pind Bella er en super glad og dejlig hun der er slet ikke noget der.. Hun elsker at være ude og møde andre hunde og er alt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
545
Hvorfor gør min hund når den er alene? Dette spørgsmål hører man hyppigt, dette kan være et svar ifølge min erfaring og indsamlede informationer:o) Da hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2008
Visninger:
642
hund tisser hos andre hunde. min hund har et problem, den har det med at tisse når den er hjemme hos andre hunde, eller der er en hund i nærheden. d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
9.611
Abbi efterlyses endnu Jeg vedikke om der har været en eftelysning af Abbi herinde, men selvom der har syntes jeg den er værd at sætte ind ige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
534
Vil ikke spise Min hund er for tynd. Han har masser af energi og virker til at trives glimrende, men han spiser ikke ret meget. Enk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
1.217
Er der nogle der har nogen hunde jeg må låne til at lave et helt specielt billede af deres hunde, der er jeg begyndt med og øvelse gør mester.
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
711
HUND - BARN Når min søn på 8 mrd græder er mana begyndt a rende over til ham som om hun vil trøste det har hun aldrig gjord før. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
468
væske ud af min hunds tissetrold der er begyndt at komme væske ud af min yorkie´s tissemand.. farven er hvid og gul. kan det være betændelse og han ple...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
1.096
Hjælp søges af vores vægge og dørkarme Vores hund på 6½ måned er begyndt at æde både tapet og dørkarme i gangen når han er alene hjemme. Han har både tæpper,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
435
HUSK Der kommer er det mig eller hund i aften, det er altid godt at se, og kan give mange ideer til problemer man har med sin hund. Hun er knald dygtig
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
1.090
Hjælp Jeg har en fransk bulldog, der tit er med ude at køre og hun elsker det. Nu skal jeg have ny bil og vil gerne have hend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
691
Hvalp der bider og snerrer Min nye hund Conan på 12 uger har nu bidt mig og snerret grumt af mig 2 gange i forbindelse med jeg har givet ham kødbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
4.806
Griseører Ved godt det måske falder lidt uden for kategorien "adfærdsproblemer", men er der nogen der ved, hvor man kan købe stør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2008
Visninger:
2.560
hjææælp har et spørgsmål? vi gik i seng kl 12 i aftes da vi vågnet imores halv 6 var vores hun hund fuldstændig fyldt med bylde/buler, hævet øjne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2008
Visninger:
1.529
Hønse jæger !!! Hejsa har i nogle gode råd til hvordan jeg kan får min lille pudelhund til at lade være at jæge vores høns ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2008
Visninger:
605
problem med gæster.. vi har nu haft arthur i 15 måneder og er nået rigtig langt med ham, men vi har et meget stort problem, han gøer rigtig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2008
Visninger:
713

Annonce