Forum kategorier

Lækkermundens opskrifter, hundens favoritgruppe

Lækkermundens opskrifter, hundens favoritgruppe

Medlemmer: 123
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Madlede Jeg har nu flere gange læst om hunde som af den ene eller anden grund ikke vil spise deres mad. Jeg ar selv 2 hunde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2010
Visninger:
1.464
snart ½ års fødselsdag:D hejsa. sascha fylder ½ år juleaften og ville bare lige vide om der er nogen der kan en opskrift til evt. en "hunde lag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
543
ny hundehvalp. har lige oprettet min nye hvalp. så kom da gerne hen og bedøm og læg kommentar(: vi modtager også gerne udfordringer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
1.027
Hestenavne Ved godt det måske ikke har noget med hunde at gøre, men kunne ikke lige finde en anden klub.. Men hvilket heste navn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
1.651
genbrugsben hvad kan man putte i de brugte okseben? er der nogen der har en ide` som ikke feder?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
607
Hundeguffer Disse er rigtig gode til træning da hunden vil elske dem. og man bestemmer selv hvor store de skal være Her er opskr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
1.054
hejsa men vil jeg sige. tak for at jeg må være med her ;-) ville os spøge om man må skrive andre indslag??
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
609
UNDSKYLD HVIS NOGEN BLIVER STØDT HER Hej med jer derude. DET HANDLER IKKE OM HUND, MEN VIL BARE HJÆLPE EN KAMMERAT Min kammerat har fået stjålet sin ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
1.418
kokus hej er det sundt for hunde at spise kokus ? freya elsker det og vi har givet hende noget, men jeg ved ikke om jeg skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2008
Visninger:
687
Jeg mangler gode opskrifter til hvalp! Jeg skal til at lære Freya en masse ting, men vi har ikk rigtig nogen godbidder hun kan tygge... Er der nogen her der h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
596
lagkage Hej herinde. er der nogen der har en god og nem opskrift på en lækker hundelagkage..
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
809
Tak Det var herligt jeg måtte blive medlem i denne gruppe *S* Jeg hedder Jane er delvis kørestols bruger, er ved at udda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
708
Lever Guffer Bagt/kogt lever En hel svinelever skæres i skiver, der koges i ca 1 time i vand tilsat salt og 5-7 fed hvidløg. Når...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
2.062
go opskrift til hunde-guf? er der nogen der har en go opskrift til hunde-guf??
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
743
Her kommer så den 1. opskrift som jeg har fået af Lene: Den 1. opskrift er en der er rigtig nem. 1 dåse tun, 1 glas babymos og havregryn til det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
717

Annonce