Forum kategorier

KIAs hvalpe

KIAs hvalpe

Medlemmer: 4
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
nyt! Så er der lidt nye billeder af Freya inde på hendes profil, og også et par nye af lillepigen inde i fotoalbumet
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
352
helt tosset med sne ja som skrevet er Freya helt pjattet med sne, hvordan har jeres hunde det med det der dejlige hvide noget
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2008
Visninger:
621
Hej alle mine søskende hvordan går I alle sammen og har det, syntes det er lang tid siden der er sket noget nyt Knus fra søster Freya
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2007
Visninger:
534
Hvem kan lege på søndag ?? hey søskende .. Er der ikke nogle af jer eller flere der har lyst til at komme til greve og lege med mig på søndag .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2007
Visninger:
603
helt frisk igen Ja som overskriften siger så er Freya blevet helt frisk igen, efter vi er begyndt på barf-fodring. så vi er helt vildt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2007
Visninger:
501
Fordomme !! Kamphunden´s bøn til mennesket.: Du har skabt hvad jeg er i dag, Modig, som det bedste du ville mig, Og lært mig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
1.123
At "halse" Prada skal lære at halse.. og det gider hun for livet IKKE! Har prøvet snart ALLE traditionelle (og mindre traditionell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2007
Visninger:
693
Så blev hun "voksen" Ja så er Prada oså kommet i sin første løbetid :-) Så Lone og Kim.. ham Buller havde sgu fat i noget i Fredags, da han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2007
Visninger:
412
freya stadigvæk syg det er bare ikke sjovt, hun går stadigvæk og hoster og er sløv, og opfører sig slet ikke som en hvalp på 8 mdr, jo når ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2007
Visninger:
622
tjaaa!!! Så er Freya kommet i løbetid, det har vi godt nok også ventet længe på. vi har også lige et spørgsmål! vi har fundet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2007
Visninger:
488
kennelhoste ja så har vi os fået den med.ærvligt og nu skulle vi ellers på skole torsdag for første gang. men hvad så må jeg jo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2007
Visninger:
293
udfordring Prada har en igang... kig da lige forbi :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
441
endelig blev Freya storesøster, til en fin lille pige på 3590g og 55cm, men hun lod godt nok vente på sig, hun kom først til ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
311
øv altså Så blev det vores lille pus´s tur til at komme til doktor dyr, da hun de siste tre dage ikke rigtig har ville spise nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2007
Visninger:
616
Lyst til at se min muskelhunde-video? Blev færdig med den i nat :-) http://www.youtube.com/profile?user=bamicoma
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
355
se min tråd http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=94272
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2007
Visninger:
412
Skriv til tv 2 Vi er så kede af alt den dårlige omtale af KAMPHUNDE for tiden i medierne, vi har skrevet til tv2, og håber i gør det s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2007
Visninger:
1.078
skæve ører ville bare lige høre om, der er nogen af jeres hunde der har skæve ører, altså, det ene hænger og det andet stå, eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2007
Visninger:
1.120
Snakker i søvne ville bare lige høre om Freya er den eneste der er meget urolig når hun sover.Hun både bjæffer og piver meget,og fægter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
650
Lille stakkel :-( Prada har fået blæretetændelse.. hvor er det bare synd for hende.. får det helt dårligt af at se hende trisse rundt og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
1.209

Annonce