Forum kategorier

Vild med mopse :)

Vild med mopse :)

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen :) Hej alle :) Velkommen til. Syntes det kunne være hyggeligt at lave en gruppe for os der elsker mopsen og har nogl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
595
,, Hvor er I fra? Eftersom der ikke rigtig er kommet gang i den herinde, vil jeg lige høre jer hvor i landet i er fra? Det kunne være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
1.240
Navn til sort mops pige :) Hej med jer. Kan I ikke give mig nogle søde navne til en sort mops pige? Kh. Sanne
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
1.248
Hva synes i? Ja nu denne gruppe hedder "Vild med mopse", skal jeg næsten lige høre jer ad... For vi har ofte snakket om at vi synes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
612
Talende mopser? Nogen af jeres mopser der kan snakke, eller synes det lyder som om de snakker?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
503
Søvn.. Hvor mange timer i døgnet tror i jeres mops i snit sover??
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
759
Gøer meget? Hej alle mopseelskere. Gøer jeres mopser meget? - Hvad gør de af? - Hvad gør I for at mindske det? Jeg har hørt man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
1.141
Alle kan invitere medlemmer.. Hej med jer.. Der er lidt stille i gruppen, så jeg gør sådan at I alle kan invitere andre med moppere, så vi kan få sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
461
Ændret adfærd. Min hund Taya på 7 ½ mdr. er begyndt at ændre adfærd en del. Hun hænger på mig konstant, vil op til mig og klynker mege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
483
Efter kasteration. Vores lille Louis blev kastereret for 1 måned siden, og alt er bare gået super godt! Men nu er der kommet lidt betændel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2008
Visninger:
653
To hun-hunde sammen? Min kæreste og jeg står i den situation at vi skal have endnu en mops, her til juni. Vi har besluttet at det skal være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
719
Hævet og rød i næsefolden. Hej alle. Jeg må indrømme at jeg har været lidt sløv med at få renset Taya's næse dagligt, selvom det hele tiden har væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
648
Hævet og rød i næsefolden - OPDATERET! Ja så har vi været ved doktor dyr! :( Der er flere forskellige slags betændelser i næsen, blandt andet svamp! Hun sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
730
Fødselsdag - hip hip Hurra Så er min lille dreng sku blevet 1 år.... Hvor er det vildt... Så vi skal rigtig hygge i dag. Og tilfældigvis har bå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
542
hvor er jeres mops fra?? hej alle.. Jeg er endnu ikke mops ejer, men skal være det så snart det kan lade sig gøre.. :) Hvor har i fået jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
2.458
Er bare super glad :) og ville lige dele min glæde med jer herinde :) igår blev vores lille mops endelig født, er bare så glad og så lykkel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2008
Visninger:
1.153
Nu vi er ved glæde:) Så vil jeg også lige ud med min jubel:) Thorkilds stambog fra DKK er netop ankommet! JUBII!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2008
Visninger:
365
Hund nr. 2 på torsdag.. Hej alle :o) Jeg får min anden mops her på torsdag og vil høre om nogen kan give mig gode råd til at håndtere hjemko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
477
Kennel Mahjong Hej vi har været lidt rundt og søge info på de forstellige kennler, men er der nogen der kender noget til kennel Mahjon...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
3.565
Se min Thilde :o) Se min lille sorte mops pige på 1600 gr. så lille :) Hun er netop kommet hjem.
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
444

Annonce