Forum kategorier

Vild med mopse :)

Vild med mopse :)

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvilken børste bruger i? Jeg er ved at købe min første børste. Men hvilken skal jeg købe? I min familie har vi altid haft langhåret hunde. S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
592
Tv kiggeri Hej alle sammen. Ser Jeres mops også fjernsyn? Laban ligger og følger hvad der sker på skærmen. Hvis der kommer en hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2010
Visninger:
1.323
Udstilling Hej :) Jeg har ellerws fra start sagt jeg i kke ville gå til udstilling med Benson. Men på den anden side kunne det d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2010
Visninger:
704
Lakse olie? Hej :) Er der nogle af jer der benytter lakse olie til jeres mops? Fordele og ulemper?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
542
Tvivl af salg? Da Molly er tilsalg, har jeg skrevet i salgs annoncen at hun skal være alene hund da hun ikke kan tåle min anden hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2010
Visninger:
706
hvilken sele bruger i? Jeg bruger selv en ezydog sele. Men er der nogen der har bedre erfaringer med andre? Eller som "bare" bruger andre s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
840
blandinger ville bare hører jeres mening om blandinger af mops... min er temmelig klar at hvis man har en hund som er så fantasti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2010
Visninger:
1.085
Mopseleg oxbjerget søndad kl 14 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=374047
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
357
Efterårs tur med Moppedellerne ? Jaaah , har i lyst til en lille efterårstur et sted ? Jeg kommer selv fra Farum, og har desvæære ingen bil, men kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2009
Visninger:
636
Første træning :-) Ihh måtte lige dele mine glæde. Bailey og jeg startede op til hvalpetræning i dag og jeg både glædede mig og var meget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
524
Hviket foder Hejsa, jeg kunne bare godt tænke mig at høre jeres erfaringer mht foder til mopser. jeg har en lille mopse dreng på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2009
Visninger:
812
Opfordring Dette er ikke en løftet pegefinger, men blot en opfodring som jeg håber, vil være med til, at åbne øjnene for de forfær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
1.151
Nogen der søger hundepasning? Ja er der nogen der søger hundepasning eller nogen til at lufte hundene? http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
1.289
Mopse kom sammen? Hej kære Mopse ejere. Er der nogle der vil være interresseret i at mødes med alle vores dejlige mopsedyr? Det kunne væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2009
Visninger:
993
mopsehygge slag.søndag lægger hus til Jeg har endelig fri dag søndag og tænkte efter min sidste tråd nu flere gerne ville at jeg så vil holde mopsehygge ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2008
Visninger:
489
mopsehygge Slagelse eller omegn Jeg bor i slagelse og Tulle har kun mødt et par mopse, og hun nyder det virkelig når hun får lov at styrte rundt med en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2008
Visninger:
438
Adfærdsbehandler, Nordjylland. Hej, jeg vil høre om der er nogle herinde der kender en god adfærdsbehandler i Nordjylland som de kan anbefale mig? :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
935
Mops i nærheden af holbæk/ringsted? Hej vi har lige købt en dejlig lille moppe og ville høre om der var nogen i holbæk ringsted området der måske også havd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
631
Ny gruppe.. hvis der er nogle mopser fra aalborg området vil denne gruppe måske være sagen :) http://www.hundegalleri.dk/html/gr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
385
Foder til jeres mops. Hej alle. Hvilket foder bruger I til jeres mops? Jeg spørger fordi at Taya ikke gider hendes, som er Royal Canin ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
1.091

Annonce