Forum kategorier

Australian Shepherd gruppe

Australian Shepherd gruppe

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvordan aktiverer du din Aussie? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I aktiverer jeres Aussie? Når man nu har valgt en race der skal aktiveres en d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2007
Visninger:
2.044
uansvarlig avl. Faldt lige over det her... er virkelig tosset over at der er nogen der har så lidt forstand på avl så man ikke ved at 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2007
Visninger:
721
Hjælp - ører Det er sådan at Homer har haft limet sine ører.. Det gjorde vores opdrætter for os ved at lime dem fast i nærheden af ø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2007
Visninger:
1.984
Årets Hund Jamen dog, syntes da lige det skal nævnes at Diablo aka Thornappel Aftershock i dag belv BIS 2 i herning og der med sik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2007
Visninger:
657
Mentaltest Jeg har meldt Alve til mentaltest hos DKK d. 24.11.07, nu må vi se om vi får en plads. Hvad er jeres erfaringer med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2007
Visninger:
797
Efterlysning Er der nogen der har kendskab til denne hund: Moon Rise Winning Smile? Den er kuldsøskende med min egen og det kunne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
494
HTM/Tricks undervisning Synes lige jeg ville fortælle, at jeg kan se at der starter HTM/Tricks undervisning op i Ølstykke hos Helle Ferrold med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
515
Aussier i Jylland? Hvor mange har egentlig Aussier her ovre i det mørke, men dejlige Jylland? Jeg kan ikke se mange aktiviteter i denne de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
583
Ny gruppe oprettet Australian shepherds i jylland
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
838
Flotte Aussie billeder "Faldt" lige over denne amerikanske hjemmeside med utroligt mange flotte billeder på af arbejdende Aussier. Hvis nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
541
Aussie bange for børn Har brug for gode råd og erfaring til dette emne! Vi har ikke haft børn i familien eller vennekredsen, og jeg har været...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2008
Visninger:
1.107
Går Aussieverdenen helt i opløsning? Hvad er det der sker lige pt. Jeg er stadig ny i denne verden med Aussies, og forstår slet ikke hvad det er der sker! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2008
Visninger:
820
Opdrætterkursus Jeg ville blot lige gøre gruppen opmærksom på et superspændende kursus den erfarne aussie opdrætter Gitte Strandly afho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2008
Visninger:
494
Ny side.. Har I set den nye side om show aussier? Der er resultater og billeder fra alle danske udstillinger og champion parade,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
1.087
Hvad kan man sige..... http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=30393
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
568
Hvalpe Prøv lige at se et skønt kuld, de er bare så forskellige, og vildt dejlige.. Er det ikke bare en skøn race? (-; Synes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
418
Lidt forskellige spørgsmål Nu har jeg jo siddet og bladret emner igennem, men har stadig lige lidt spørgsmål som jeg håber nogen har lyst til at s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
669
Til aussiefolket der var i Herning... Efter mange, mange år uden kennelhoste -jeg har ikke tidliger haft kennelhoste i min nuværende hundeflok, er vi nu også...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2008
Visninger:
588
Aussie med til Schweiz Så er skiferien bestilt og Jersey skal selvfølgelig med! Er der andre der har haft deres Bobtail-Aussie med til Schw...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
460
Aussier i vestjylland? Ja er der ogen herinde der bor i det vest-/midtjyske? Jeg kunne vældig gdt tæke mig at hilse på nogen aussier og se ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
432

Annonce