Forum kategorier

Silvertegneserien

Silvertegneserien

Medlemmer: 152
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen! Alle dem som har lyst skal være helt velkomne i denne gruppe :D Ligeledes er alle hunde velkomne i min tegneserie. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2010
Visninger:
364
Computer eller farveblyanter? Hejsa :) Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal farve mine tegninger på computeren eller i hånden med farvebly...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2010
Visninger:
390
Inddeling af jeres hunde :D Så er jeg langt om længe gået i gang med at inddele jeres hunde i følgende kattegorier: Ledere (har deres egen flok)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
682
Ny hund på siden Så har jeg langt om længe besluttet mig hvordan designet skal se ud og den første hund er lagt ing på siden :D Kig f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2010
Visninger:
1.081
Sorry :S Hej allesammen, jeg ved godt at keg lovede jer jeg ville lave listen klar til i aften, men kan godt se at jeg fik tage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2010
Visninger:
782
LISTEN :D :D :D Her er så den lovede liste over de hunde som er delt ind. Jeg har desværre ikke nået alle endnu så står din hund ikke n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2010
Visninger:
2.016
Ny hund på siden :D Så er der kommet endnu en hund ind på hjemmesiden :D Skriv endelig hvad I synes :D www.densetsubellatrix.weebly.com...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2010
Visninger:
707
Liste 2 - næsten færdig :D Hejsa allesammen. Jeg ville bare lige informere jer om at jeg kun mangler at dele 20 hunde ind så er jeg færdig med at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
731
Ny annonce Hej igen allesammen :D Jeg nåede ikke ind og forlænge mine annoncer, så hvis I ikke kan finde dem er det derfor, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
530
Største gruppe hunde nogensinde :D Hejsa :D Jeg har nu siddet og talt lidt hvor mange hunde der egentlig er med i min tegneserie, der er det viser sig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2010
Visninger:
688
Hjælp mig til at gøre tegneserien fed! Hej igen allesammen, da jeg som sagt har vildt mange hunde med i tegneserien, kunne jeg godt bruge jeres hjælp til at f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2010
Visninger:
493
billeder af alle hundene?? Laver du en figur af alle hundene ligsom du har gjordt med fx Kia? eller hva den nu hedder :D og kommer de så ind på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2010
Visninger:
1.156
LISTEN OPDATERET Så fik jeg langt om længe lavet listen færdig ;) Skriv endelig hvis der er noget I er i tvivl om :) Det kan være...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2010
Visninger:
2.793
Jeg har fundet løsningen!!! :D Jeg har jo meget længe ikke helt kunne finde ud af om jeg skulle bruge computer eller tegne tingene i hånden, men, nu t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2010
Visninger:
972
opdating :D hvordan går det med siden? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2010
Visninger:
429
Ny hund på siden! Så er det endnu engang kommet en ny hund på siden. Hunden er en jeg selv har fundet på, da jeg skulle se om jeg kunne f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2010
Visninger:
1.159
Den korte liste: Her er lige en kort liste over de sidst tilmeldte hunde tiltegneserien: Bella (Border collie) - Ejerhund Diva (Dvae...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2010
Visninger:
395
Ar, sår ol. Shit det var egentlig en ret voldelig overskrift O.O Men altså. Jeg ville lige høre jer om, er det ok nogle af jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2010
Visninger:
616
Endnu en kort liste Anubis (schæfer)- Ejerhund (politihund) Aprilla (Amerikansk bulldog) - Med i Berthas flok Bella (Amerikansk staffords...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2010
Visninger:
615
Nye hunde endnu en gang ;) Som overskriften lyder er der nye hunde på siden, så kig forbi ;) De nye hunde denne gang er: Bianca (Boxer) Kru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
507

Annonce