Indlæser...
Sortering
1000 tak for din fulde opbakning Det varmer om hjertet at se, at der er andre som jeg der ikke vil acceptere mishandling af hunde. Jeg håber og tror på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2007
Visninger:
524
Jeg væmmes ved min race. Mennesket. Slår hundes tænder ud med hammer AFSLØRING: Mange af Grønlands hunde lever barske liv meget langt fra det ro...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2007
Visninger:
1.015
mishandling... har lige købt avisen for en gangsskyld, og faldt lige over dettte... er helt ude af mig selv, kan virkelig ikke have de...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jun 2007
Visninger:
684
Lille reminder Jeg synes bare lige vi alle skulle give vores lækre hunde et kæmpe smask-kys og fortælle dem hvor meget vi værdsætter d...
Off Topic
Oprettet:
2. jul 2007
Visninger:
199
Dyrepoliti!!! Nu har jeg hørt en masse om dyrepoliti og at vi ikke har brug for det da både politi og dyreværnet er dybt indblandet.....
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug 2007
Visninger:
967
forsvarsarb = agression og mishandling For få dage siden deltog jeg i en tråd om forsvarsarbejde. En profil kom ind og ytrede sin mishag mod denne træningsfo...
Træning
Oprettet:
2. nov 2007
Visninger:
1.789
stop hunde kamp (link fjernet) Kig forbi kom med jeres hjælp og idé til hvad man kan gøre for at stoppe hundekam og hunde mishandli...
Generel diskussion
Oprettet:
16. nov 2007
Visninger:
956
hvor skal man melde dem mishandling. jeg fået i lørdags kendskab til et sted ikke hvor hundene ikke har det godt, mishandling han har 16 hunde indenfor de e...
Generel diskussion
Oprettet:
17. dec 2007
Visninger:
1.113
Mig og mine dyr <3 Jeg vil gerne skrive lidt om min lille schæferdreng, Tasso for der er ingen der ved hvor meget jeg elsker ham <3 Han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
1.147
Mig og mine dyr <3 Jeg vil gerne skrive lidt om min lille schæferdreng, Tasso for der er ingen der ved hvor meget jeg elsker ham <3 Han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
1.278
Hunde mishandling! Kig! Hej! Dyrmishandling er noget af det værste jeg ved I mange fattige lande er der gade hunde som ligger på gaderne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
759
Hunde mishandling! Kig! Hej! Dyrmishandling er noget af det værste jeg ved I mange fattige lande er der gade hunde som ligger på gaderne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
653
Dumme hunde??? Nu har jeg min 3. hanhund som bare ikke overhovedet kan finde ud af at løbe ved siden af. Han ser ikke på mig overhoved...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
610
Forfærdelig drøm - stress Dette indlæg omhandler både mennesker og hunde, så derfor under off topic... ss Jeg havde en drøm. Det skete i ...
Off Topic
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
699
Er mishandling af hunde oki.. hej alle jer hunde elsker.. Synes i at mishandling af hunde og andre dyr er oki... hvis i ikk synes det så synes jeg a...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
689
Dyrenes Demo D. 7 =) Kære alle Dyrevenner Det er desværre ved at være hverdag, at vi i aviser, tv m.m. kan læse om nye mishandlinger af dyr...
Off Topic
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
453
Hvad skal vi gøre.? Vi har en rigtig dejlig hund, som vi elsker over alt på jorden. Vi har overtaget hende fra nogle andre, og hun har være...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2008
Visninger:
523
Tabu???? Efter min tråd forleden, hvor jeg fik luft for min frustratione omkring min genbrugshund Balder, kommer jeg igen på ban...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
1.133
Det er dog forunderligt.......... Og, så er hun der igen, med opfordring til at flere gerne må deltage aktivt i kampen for bedre dyrevelfærd i Danmark! ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
993
Kom nu - det er nu vi skal gøre det Hej Alle hunde elskere I eftermiddags sendte vores gruppe på hundegalleriet en pressemeddelelse ud til samtlige medi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
1.308

Annonce