6. maj 2008 Følger: 7 Følgere: 57 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 1.123
skal vi ha en hyggetråd? :D {{forumTopicSubject}}
Hvad går folk og bruger tiden på her i disse corona tider?
Jeg kan starte, jeg arbejder på fuldededrøn
Og så er jagten på kidas kommende avl's partner for alvor sat igang nu alle sundhedsresultater er kommet retur
Så her blir der brugt meget tid på at tjekke hanhunde i udlandet, deres tavler og skrive med deres menneske
okt 2010
Følger: 15 Følgere: 42 Hunde: 7 Emner: 72 Svar: 7.529
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1021 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 12.980
okt 2005
Følger: 58 Følgere: 175 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 5.055
Håber i bliver glade for det Kirsten.
Her har vi hygget hele dagen, for i morgen skal jeg på sygehuset og have den sidste blokade i knæet. Så ved jeg at jeg ligger underdrejet det næste døgn. Bliver dårlig af sprøjten
Og så er hovedet fyldt op med tanker om en chance for et nyt sted at bo.
Kæmpe stor beslutning for mig, så hovedet køre på højtryk.
Og så skal jeg forsøge at lade op til corona vaccine på fredag.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 27 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 507 Svar: 9.022
jun 2020
Følger: 1 Følgere: 25 Emner: 4 Svar: 752
Er da nede på 2 racer nu, ( tror jeg
Og så kører jeg min mor til div undersøgelser og træning med Xena (udstationeringstæve fra mig). Det var ellers næsten endt i en omplacering, da min mor er syg og ikke kan gå ture og få styr på spiloppen.
Hun troede hun kunne trænes hende som man træner en halvsløv sulten lab, med masser af gentagelser, mad og lidt verbal ros.
Men nu har hun været ved en labmand som har spottet at der skal ro på kræet, roses roligt, hænder holdes nede i øjenhøjde med hunden og det går faktisk forbløffende godt.
Noget jeg har sagt hele tiden, men jeg er jo så klog, som min mor siger, og dermed bliver hun sur og gider ikke høre hvad jeg siger. Meget typisk mor-datter problem, tror jeg.
Så nu har hun været her og træne idag også med lidt input fra mig på sidelinjen, og det virker..!!!
Hunden er det der holder hende oven vande efter operationer der er gået galt og det værste er sket for hende, da hun endte med en stomi, der gør ondt og lækker hvis ikke hun har hjælp til at skifte den.
Så det var rimelig hårdt at lave en annonce på hunden og det endte med hun brød fuldstændig sammen, da jeg ringede om at der var et par der ville komme og kigge på Xena.
Xena er ellers en meget rolig Boxer i forhold til alle de andre jeg har lavet, men for stor en mundfuld alligevel.
Men vi må jo få det til at gå så, så jeg har Xena hjemme lidt oftere og så leger de 2 søstre sammen næsten hver dag, så Xena får afløb for energi.
Og så må jeg øve hende i også at gå i snor. Og hun må ikke trække.
Det bliver min første Boxer der så lærer at gå pænt i snor
sep 2017
Følgere: 297 Hunde: 2 Emner: 188 Svar: 7.582
I dag har vi været ude at træne i en stor granplantage, som vi er et par stykker der har lejet. Dorit fik lov at løbe en eftersøgning, men Bella måtte nøjes med et feltsøg. Jeg håber at jeg kan prøve at løbe en tur med hende i morgen, og se om hun kan holde til det igen.
sep 2008
Følger: 39 Følgere: 990 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 2.065 Svar: 11.521
I dag har vi været nede i en indhegning med søde hundevenner så der blev hygget og leget. Vi gik igennem skoven hjem så Marley har været træt
jan 2006
Følgere: 45 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 301 Svar: 13.381
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 102 Svar: 4.957
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 172 Hunde: 2 Emner: 222 Svar: 8.178
Jeg skal også flytte ud af min ungdomsbolig snart, men det kan jeg ikke helt indtil jeg ved, hvor jeg får arbejde. Træning er lukket ned, og jeg vil ikke tilmelde mig noget nyt (agility/rally) indtil jeg ved, om jeg flytter til ny by. Så jeg er totalt i meningsløs limbo lige nu
nov 2012
Følger: 96 Følgere: 126 Hunde: 4 Emner: 256 Svar: 8.123
Ellers bruger jeg min tid på hundene. Teemo træner tricks, og jeg håber vi ender med at kunne kalde os trick champions en dag, vi mangler lige en titel inden vi kan komme igang med champion.
Rosa er meldt til færdighedsprøve 1, som hun skulle have taget sidste år, så vi skal lige have det hele opfrisket og trænet godt igennem inden 21 marts.
Så har teemo fået sig en sød veninde i Menja herinde fra, så vi forsøger at ses ofte så de kan lege, I går tog Liva kameraet med og vi fik os nogle fantastiske billeder i det gode vejr.
Anden omgang nedlukning er langt hårdere for mig psykisk end den første, så jeg håber vi snart kan begynde at komme bare lidt ud blandt andre igen. Men jeg er så også en af dem der satte bremsen fuldstændig i og stort set ikke ser nogen mennesker. Det kan godt mærkes.
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.622
Venter på at alting bliver lidt mere tørt så jeg kan komme ordentligt i gang med hestene efter vinterpausen - har kun udendørs ridebane, så et temmelig vejrafhængig
Hygger med hundene og manden herhjemme.
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 390 Svar: 31.389
jul 2008
Følger: 29 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.228
Derudover bruger jeg en del tid, på at kigge på hus - der er sket lidt ændringer, så nu har vi et større budget og mere konkret sted at kigge. Det er ret fedt
Jeg har det pt ikke sådan super godt. Min krop driller og jeg er ved at gå helt banans over alt det her corona. Jeg er helt sikkert ikke den eneste, men gud hvor jeg savner, at sætte mig ned på en bar, med en iskold øl, en cigaret og mine venner.. hele situationen er virkelig begyndt at gøre mig trist nærmest dagligt.
Jeg har heldigvis nogen få veninder, jeg stadig ser ind I mellem. Og så en skøn kæreste, som er virkelig god til, at opmuntre og komme med ideer til alternative ting vi kan lave, som ikke involverer nærkontakt med andre.
Mine forældre fik ny hvalp i Januar, så dem ses vi også rigtig meget med, da vi bliver faste babysittere for den lille Rumle - så vi er jo nødt til at se ham ofte, så han ikke glemmer os. ifølge min far, så kommer vi lidt for ofte
Så ja.. blander følelser herfra. Restriktionerne hænger mig så langt ud af halsen, men jeg holder ud. Ligesom alle andre
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 237 Emner: 4 Svar: 1.386
Jeg håber samtidig, at jeg snart skal gøre klar til hundehvalp. Tør næsten ikke sige det højt, fordi det er gået galt alt for mange gange, men denne gang må det lykkes!
Jeg har været isoleret siden det her corona-fis startede - har simpelthen kun set de samme få mennesker. Heldigvis har jeg et par gode veninder, som ikke har givet op på mig, så det letter lidt på det hel
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 4.916
Og så forberedelse oveni idag selvfølgelig, så den der vinterferie har egentlig ikke været meget anderledes end hverdagene normalt..
Coco har været en stjerne til ikke at være en pestilens med al den ro der er kommet ud af al den retning..
Håber til gengæld at påskeferien bliver mere ægte ferie
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 83 Hunde: 2 Annoncer: 3 Emner: 144 Svar: 2.240
Jessie slog ny rekord i at blive beskidt
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 146 Hunde: 5 Annoncer: 3 Emner: 1.120 Svar: 39.515
Så dagene går med at besøge min mor, gå lange ture med hundene (gerne med kennelmutter Gitte eller Annette med gravbasserne) og ellers holde min lille boble.
Vi forsøger at give min mor nogle gode oplevelser og i går var vi på skovtur og på take-away cafe og få varm kakao og kage
Jeg har en bucketlist på min mors vegne. Hun elskede at ride da hun var barn og da jeg var barn og ung havde vi heste sammen. Så jeg har en drøm om at hun skal op og sidde på en hest igen. Men hun sidder i kørestol, så det kræver et sted med en lift. Det er jeg ved at prøve at finde ud af.
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 21 Annoncer: 19 Emner: 152 Svar: 7.702
Alternativet var måske en tur i hestevogn.
maj 2007
maj 2007
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 5.333
Og ellers er der en del HR og løn relaterede opgaver
Svende hygger sig med selskab hele dagen og kan næsten ikke vente på, at Mini kommer hjem, så vi alle fire kan komme ud på tur
Og ellers så bliver næsten al fritid brugt på Mini og hendes oplevelse af verden
Vi ser og har hele tiden set mormor, farmor og farfar
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1021 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 12.980
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 1200 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 3.211
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 390 Svar: 31.389
Men skulle vælger falde på en hesrevognstur i stedet så giv lyd, så kan jeg give dig et par navne
maj 2007
skal vi ha en hyggetråd? :D