{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Hvad f... er meningen? {{forumTopicSubject}}

Dette emne er til sure opstød!!! smiley smiley

De må rigtig gerne komme af alt mulig andet end irriterende løse hunde smiley

Jeg lægger ud med et indlæg fra dagens avis. Her står om de norske beachhåndbolddamer, der ikke følte for at spille en EM-kamp i de bitte små trusser, damerne åbenbart SKAL spille i (øverste billede). Til ære for hvem og hvorfor mon?
Mændene behøver naturligvis ikke spille i trusser og lille top.

De norske damer trodsede reglerne og spillede i tights (nederste billede) og inkasserede en bøde på, hvad der svarer til 11.0000 danske kroner.
Hvad f.... er meningen? smiley

Kommentarer på:  Hvad f... er meningen?
  • #1   20. jul Jeg har ikke noget surt opstød lige nu, da jeg har besøg af mit skønne barnebarn. En knægt på 16 måneder. Til gengæld er jeg MEGET enig i dit sure opstød.

• #2   20. jul Jeg er helt enig i dit opstød, tænkte selv det samme da jeg læste det!

• #3   20. jul - og jeg mangler et d i indkasserede. Æv smiley

• Jeanette O
    Jeanette O Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følgere: 9 Emner: 3 Svar: 2.063
    #4   20. jul Underligt

Det ser noget pænere ud med tights

• #5   20. jul Det kan jeg da også godt blive rasende over. Det er jo 100% for at få mænd til at kigge med, når man viser et stykke med balle og mave... smiley

• #6   20. jul Til gengæld undgår man konkurrence fra bl.a. muslimske hold, hvis man spiller i BH og g-streng smiley smiley

• John
    John Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 180 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 5.468
    #7   20. jul foretrækker blonder og hofteholder

inkasserede er med d smiley

• #8   20. jul #3 John smiley

• #9   20. jul Så skal mændene da også spille i BH-top smiley .... nogen af dem har endda større babbedutter end kvinderne . smiley ..... og mon ikke mændene er generte over ... eller bange for , hvad kvinderne IKKE kan få øje på , hvis de spiller i stramt "under-noget " ?? smiley .... smiley

• #10   20. jul Enig Nittib! Lad os få os nogle mænd i speedos or ikke andet!

• #11   20. jul #10 ... Jaaa ... Speedos ... og BH-top ..... smiley smiley smiley smiley smiley

• #12   20. jul Ha, ha, så gik tråden fra sure opstød til sjove billeder på nethinden.
    Hvordan synes du selv det går Isabelle? smiley smiley

• #13   20. jul Jamen altså - skal jeg mon være sur over, at det sure blev sjovt? Naaarj. Det gider jeg ikke.
    Dog er der stadig plads til det sure smiley

• #14   20. jul Jeg er p.... sur på den eller de, der skyder fugle i min baghave. smiley

Nu har vi fundet tre lig.

• John
    John Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 180 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 5.468
    #15   20. jul det er ikke mig.
    jeg skyder kun katte ??

• #16   20. jul Og jeg skyder kun Schæfer, John.

• #17   20. jul Hvor dælen bor i, Susanne? Altså er det sådan en villahave der bliver skudt i?

• #18   20. jul Vi bor i et typisk byhus, så ja en have med beboere hele vejen rundt.

• #19   20. jul Lidt vildt alligevel - ved godt folk godt kan lege med luftgevær sådanne steder, men ligefrem at skyde efter fugle i byen...

• #20   20. jul Jeg er SÅ enig med dig i dit sure opstød. Hvad pokker går det lige ud på?

Jeg har faktisk ikke rigtig noget surt opstød lige nu. Jeg har en hyggelig ferie med min dejlige kæreste smiley

• #21   22. jul Jeg syntes det er fint, at de norske piger, har fået en bøde. De har fået den opmærksomhed, sagen fortjener. Jeg tror, at reglerne bliver ændret. Det hører ingen steder hjemme. Men en skam, at deres forening, ikke har kunne se det. De er de store tabere. Pigerne er vinderne.

• #22   28. jul Dette er ikke sådan HELT et surt opstød - men lidt derhen af, for hvor ER jeg træt af mobiltelefoners hærgen - eller menneskers fuldstændige afhængighed af at GLO ned i deres telefoner og/eller tage selfies og andre ligegyldige billeder af, hvad de foretager sig i tide og utide. Se mig, når jeg ser på mig - og mig - og mig.

Selv til en åbningsceremoni på OL render sportsfolkene f... rundt med mobiltelefoner og tager selfies. Jamen hvad er gået GALT i hovedet på så mange folk? smiley
    Måske er der slet og ret bare ikke så meget aktivitet deroppe smiley

profilbillede
  • #23   28. jul Den slags mennesker har så travlt med at dokumentere nuet, at de slet ikke oplever det. Hvem (andre end undertegnede) sagde snotskovle?
    Jeg skal beklage min flirten med det frankofile smiley

• #24   28. jul Godt udtryk. Det vil jeg huske. Snotskovl! smiley

• #25   28. jul Det er fra min hjemegn, som formentligt også har stået fadder til udtryk som røvhulshul og dinglekæp. smiley

• #26   28. jul Jeg vil gerne bidrage med et surt opstød!!!
    Min tidligere bagbo havde en stor pool stående lige på den anden side af vores fælles hegn - som i, at når de kravlede over stigen, for at komme op i den, så var de OVER hegnet fra knæene op opefter, og når de valgte at hoppe i fra toppen, så blev den bog, jeg læste på terrassen plaskvåd.

MEN nu har jeg gået nye bagboere, som ikke har pool.
    Det ville jo være totalt optur, hvis det ikke var fordi, de så har sat en stor trampolin præcis sammen sted...
    Hvis det så bare var deres egne to børn, der brugte den, så gik det nok.
    Men de har konsekvent kammerater med hjem, og bruger den kontinuerligt og på skift, fra jeg kommer hjem fra job, og indtil solen er væk fra terrassen.
    ARRRRRGGGGGGHHHHHHHH smiley

• #27   28. jul Karina - der har vi været heldigere med vores nabo udskiftning smiley de gamle naboer plantede et klatrestativ lige op af hegnet mellem vores grunde. Og oppe i tårnet på klatrestativet stod deres datter dagligt og råbte: “hvad laver du? Hvorfor gør du sådan? Kan Alba lege? Hvorfor vil Alba ikke lege? Må jeg komme ind til jer? Må jeg også få en is? Ad Lulu laver pøller! Vov vov vov”... eller endnu værre, når hun havde andre piger fra vejen hjemme hos sig, og de bestemte sig for at drille mine piger smiley så stod de oppe i tårnet og råbte grimme ting. Og jeg skulle dælme ikke bryde mig om at sige til deres pige at hun skulle stoppe, for så løb pigen grædende ind til hendes mor, og så kom moren altid ud og skældte mig ud, for HENDES pige havde i hvert fald aldrig sagt x og y smiley Det er sgu nemt at forsvare ens barn, hvis man slet ikke har hørt eller set hvad der skete smiley
    De nye naboer har ingen børn, de har til gengæld en stor glad labrador smiley

• #28   28. jul Åh ja - mine bagboere kommenterer også livligt, hvad de kan se henover hegnet, mens de hopper....
    "AJ SE, der er en hund"
    "Neeeeej, der er én mere"....
    "Har du set, at din nabo har badebassin?"

Osv, osv, osv.

Det er lidt spøjst, for det generer mig ikke det mindste, at der er "hul i hækken" (kun trådhegn imellem) ind til naboen, og deres to børn. Heller ikke selvom de både snakker med mig og hundene dagligt.

• #29   28. jul Jeg er flyttet ind i et hus hvor haven var fuldstændig vokset til gennem mange år. Det er så blevet fældet og fræset, og nu er der så helt åbent til naboerne indtil der engang er noget hæk. Når jeg læser jeres beskrivelser er jeg ret glad for jeg har så søde naboer - det vildeste der sker her, er når den ene naboknægt får sparket sin fodbold over hegnet... Sten er stor fan af når det sker smiley

• #30   28. jul Jeg er blot irriteret.

Nej, nej og nej i får IKKE min hund. Bare fordi at jeg har overtaget hende, betyder det ikke, at hun skal væk.

• #31   28. jul Jeg er en lille smule træt af, at nogen tager corona med på arbejde - og smitter de gamle smiley
    Vaccination er desværre ikke sådan helt nok i forhold til fx Deltavarianten.

Selv om det er helt tilladt at rejse til en del lande nu, tænker jeg bare lidt: "Hold jer VÆK fra bl.a. plejehjem, hvis I ikke er vaccineret, og/eller I har været udenlands!"

• #32   28. jul Også inden deltavarianten kunne man få corona trods vaccine - pointen med vaccinen er jo ligeså meget, at HVIS man bliver smittet, så får man et mindre alvorligt forløb.
    Jeg tænker, at vi kan ikke blive ved at teste og begrænse i det omfang vi har gjort hidtil, så i takt med langt de fleste sårbare er vaccineret (I hvert fald dem der ønsker det), må vi altså vende tilbage til en nogenlunde normal hverdag - inkl at besøge bedste på plejehjemmet osv.
    Selvom jeg da virkeligt ikke håber, at nogen smittede kommer ind på min bedstemors plejehjem, så må man også være lidt realistisk og sige, at skulle det ske, så er de gamle heldigvis vaccineret.

• #33   28. jul En (af de smittede) er død og en (af de smittede) er indlagt, Michelle.

• #34   28. jul I know Isabelle - og jeg håber virkeligt også folk tænker sig lidt om. Men pointen med vaccination er jo, at vi skal kunne komme tilbage til hverdagen, at folk forhåbentligt ikke smittes, men hvis de gør, så bliver mindre syge. Covud-19 forsvinder ikke, det er noget vi skal lære at leve med - en del af det er også, at nogen mennesker rejser ud i verden og slæber l*rtet med hjem, og at det bliver vi nok nødt til bare at affinde os med.

- altså mig personligt berører nedlukninger og begrænsninger ikke voldsomt, jeg rejser ikke en masse eller render i byen i tide og utide.
    Men virkeligheden er jo bare, at den virus er kommet for at blive, og vi kan næppe regne med (eller leve med) on/off nedlukninger de næste mange år... så hvad så? Forbyde besøg på plejehjem?
    Fjolser er der jo - som tager flyet hjem velvidende at de er smittede f.eks. Men vi jan jo ikke så meget andet end håbe på, de trods alt ikke vil udsætte mormor for smittefare på samme måde som de ville medpassagerer

• #35   28. jul Ja. Mindre syge ........... Derfor bliver jeg urolig, når de ældre bliver seriøst syge og dør med corona.

- Og så er jeg ufattelig træt af at rende rundt med værnemidler og at skulle holde denne distance til de ældre. Hvis jeg ikke arbejdede på plejehjem, tog jeg det nok ligeså afslappet som dig, Michelle. I så fald berørte det jo ikke min hverdag.

• #36   28. jul Isabelle - jeg ved nu ikke hvor afslappet jeg tager det. Jeg arbejder i et lægehus og har en bedstemor på plejehjem, så jeg er absolut ikke ligeglad og møder også min del fjolser. Men jeg må også bare konstatere, at vi ikke kan have den samme grad af begrænsninger for evigt, så om jeg vil det eller ej, så er det jo sådan virkeligheden er.

• #37   28. jul #31 - jamen man bliver da ikke smittet når man er på ferie - eller nowet.

Vi må nok bare vænne os til, at corona vil være en del af hverdagen fremover.
    Man bør derfor blive vaccineret, og så skal man fortsat huske at spritte osv.
    Har man været på ferie, eller været sammen med nye mennesker, bør man få lavet en test.

Ikke om jeg fatter, hvordan man kan tage på ferie, og rejse hjem, selvom man ved, at man er smittet. Det er bare så lavt, at udsætte andre for smitte.

• #38   29. jul Jamen det her er jo en tråd, skabt til mig smiley

Var med min far og hans kæreste oppe at spise frokost i Humlebæk igår - super hyggeligt. Han spurgte jo ind til hvordan det gik med hundene og jeg fortalte ham om Esh, min nye, og viste ham et par billeder af den.
    "Den ser da fin ud" var svaret (min far har ligesom jeg UFATTELIGT svært ved at lade være med at bære følelserne uden på tøjet .. eller noget smiley smiley ).
    Jeg havde så også et billede af en schæferhund - en vi træner sammen med - som ligger ved siden af en tævehund, også schæfer.
    Da min far fik øje på det billede i min telefon kom der bare spontant - "aj men han er pragtfuld" smiley smiley

Hvad f .. er meningen ? Her havde jeg vist ham billeder af min fine Esh, og så ryger den gamle tosse helt på _øven over en "skide" schæferhund smiley smiley smiley smiley

En gang schæfer .. det er han et omvandrende eksempel på. Han fik sin første i 47 smiley smiley

• #39   29. jul He he, Martine - og fnys på dine vegne smiley smiley

• #40   29. jul Jeg har ferie, og er på min 4. feriedag. Jeg har arbejdet alle 4 dage. I går sendte jeg en mail til lederne (inkl. min chef) om, at jeg ikke skal kontaktes, men mindre det er absolut nødvendigt. I dag har jeg snakket i telefon med min chef 3 gange, og så undladt at besvare hendes seneste 2 opkald smiley

• #41   29. jul What, ej hvor dårligt A! smiley
    Tænk ikke at få fred i sin ferie, jeg har selv ferie, godt jeg ikke bliver kontaktet!

Kommentér på:
Hvad f... er meningen?

x