{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tænde en el talve før kl 20.30 500 kr.
  • Rengøring af butik 2.550 kr.
  • Montering af tv ophæng 500 kr.
  • Diverse opsætning 600 kr.
  • Tilstoppet håndvask 840 kr.
  • Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Astrolog?
  • #1   3. feb nu aner jeg ikke hvad du leder efter konkret ... men prøv at google Lisbeth Dahl og klog mand, og så ham selv , Thor klog mand Grenå... læste for år tilbage at flere kendte bruger ham i situationer ... kan læse hun bruger ham som healer, men jeg mener flere har brugt ham som "fingerpeg" ...

jeg vil understrege jeg intet kender til manden ...

https://poul-bach.dk/

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.081
    #2   4. feb Han er vist ikke astrolog, Hanne smiley

• #3   4. feb @ Isabelle, nej det ved jeg, men da jeg læste om ham og nogle kendte for nogen år siden var det med at de brugte ham til en slags guidance i livet hvis de stod i nogle situationer hvor de ikke lige vidste i hvilken retning livet skulle gå ... derfor kom jeg til at tænke på ham ..

• Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    jan 2025

Emner: 3 Svar: 43
    #4   4. feb Jeg leder efter anbefalinger af en der kan lægge et fødsels-/livshoroskop smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#5   4. feb Hvis du kan bruge en astrolog, der giver konsultationer via Skype (og fysisk i København), kan jeg varmt anbefale Adrian Duncan.

• Indica J
    jan 2025

#6   4. feb Tak Isabelle, det kan sagtens bruges smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#7   4. feb Adrian er ret skarp både til fødselshoroskoper og progressive horoskoper.
    Min datter var hos ham for en del år siden. Hun spurgte bl.a. til kæreste og børn. Han tjekkede hendes progressive horoskop og kunne fortælle, at der ville gå et par år, før hun fik kæreste, men med ham ville hun temmelig hurtigt blive gravid (der gik under en uge, fra de mødtes - ups smiley smiley ) og få to børn med kort mellemrum og siden en efternøler efter nogle år.
    - Og sådan gik det smiley

• Indica J
    jan 2025

#8   4. feb Det lyder til at det er Adrian jeg skal have fat i, tak Isabelle smiley smiley

jeg imponeres altså over sådan noget smiley smiley smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#9   4. feb Min yngste har også været hos ham. Jeg er meget spændt på de næste to år smiley smiley

Selv har jeg OGSÅ været hos ham smiley Jeg spurgte bl.a. til, om jeg fandt en kæreste sådan snart (= for et års tid siden). Hans svar var ikke sådan helt det, jeg kunne have ønsket mig - det var noget i retning af "deeet kan jeg da selvfølgelig ikke helt udelukke, men der er andre ting, du skal fokusere på". Æv smiley men helt rigtigt og fint fint smiley

Kommentér på:
Astrolog?

Annonce