{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Fremskridt :o) {{forumTopicSubject}}

Måtte altså lige dele det her med jer..
Det lyder som småting.. Men..

Har gennem længere tid "kæmpet" med Simba ved sengetid, da han ikke vil falde til ro, idet jeg går i seng..
(Magtkamp)..

Så i nat lukkede jeg ham ud i gangen og låste døren imellem os, fordi han igen stod og gøede og hev i dynen da jeg havde lagt mig i seng.
Nå.. Men da jeg så har lukket ham ud fra værelset, og lagt mig igen, begynder han så at gø.. Og det fortsætter han med i ca en halv time. (Og har heldigvis en forstående familie, der prøvede så vidt muligt at ignorere hans larm ude i gangen.) Han overgiver sig endelig, og ligger sig ned og sover..
Et kvarter senere, åbner jeg så forsigtigt døren imellem os, og lister ind i seng igen. - Han kommer så op i sengen og ligger sig ved siden af mig og slikker min arm et par gange, hvorefter han så falder i søvn hos mig.

Iiih hvor er det dejligt når der er fremskridt..
Har virkeligt været så frustreret over hans larmeri om natten, da hele huset jo lå og sov. Men fik mig en god snak med dem, og de bærer heldigvis over med hans lille larme periode, og forstår at det skal ignoreres til han falder til ro. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fremskridt :o)

Annonce