377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Emma har fødselsdag :D Emma har fødselsdag :D

Kære Emma.
Stort tillykke med de 2 år smiley
Det er slet ikke til at tro at tiden går så stærkt. Syntes det bare er en månede siden du var en lille sort pelsklump som knap nok kunne gå på sine ben smiley
Jeg er virkelig stolt af at kunne kalde dig min hund. Du betyder SÅ meget for mig, og gør min hverdag meget lettere. Selvom du tit er meget fræk lille hund, så er du MIN færkke lille hund smiley
Nu har du også snart boet hos mig i 2 år, og på de to år har vi to jo nået meget smiley
Bla. startet agility op. smiley OG blevet super dygtig! Har været til en konkurrence og en rimelig stor opvisning på fjordens dag, hvor du gjorde det super godt!
Jeg elsker vores hyggeaftener hvor du ligger dig tæt ind til mig i min seng, og falder i søvn med din højre pote lige i hovedet på mig smiley
Elsker vores lange gåture. Især når vi går tur i eventyrhaven oppe i Odense i aftensolen, og at se dig nyde at gå tur, giver mig den varmeste følelse indeni.

Så har du også lært at svømme smiley
Og blevet rigtig dygtig. Du ELSKER det, og bliver bedre og bedre smiley

Vil bare sige at jeg elsker dig rigtig højt! Og er super glad for at have mange år i dig endnu smiley

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN SKAT smiley

Lige et lille brev jeg skrev til Emma i dag smiley
Vi ville blive super glad hvis i lige kiggede forbi med en fødselsdags hilsen hos Emma smiley

Knus og vov fra
Louise og Emma smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Emma har fødselsdag :D

Annonce